معاون استاندار اصفهان نوید به‌کارگیری بیش از 1700 نیروی استخدامی در بدنه دولت
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 20 / 12 / 1393
بازدید : 280
نویسنده : ati

 معاون توسع مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان تصریح کرد: البته به طور متوسط با ریزش نیروها تمهیداتی در نظر گرفته می‌شود که نیروهای جدید نیز به کار گرفته شوند.
وی در پاسخ به این سؤال که چه میزان از ظرفیت پست‌های استانداری خالی است، ادامه داد: از یک‌هزار و 200 پست استانداری 800 پست آن اشغال و یک سوم ظرفیت استانداری هم‌اکنون خالی است.
سیستانی در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگاران در خصوص شایعات اخیر پست معاونت سیاسی امنیتی گفت: علاقه‌ای به فعالیت در حوزه سیاسی ندارم و تمامی حرف‌ها شایعات کذب است و این شایعات صرفاً شیطنت‌های سیاسی است.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر به‌کارگیری ظرفیت خبرنگاران در روابط عمومی‌ها اظهار کرد: در صورتی که خبرنگاران از لحاظ تخصصی رشته مرتبط و تسلط لازم را داشته باشند، می‌توانند به عنوان گزینه مطرح لحاظ شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان ادامه داد: باید در انجمن فرهنگی روابط عمومی‌ها این ظرفیت مطرح و برای استفاده از توانمندی خبرنگاران جلساتی برگزار شود.
وی گفت: با توجه به اینکه حوزه آموزش و پژوهش زیر مجموعه مدیریت منابع انسانی است، لذا نشست‌هایی را باید برای مدیران روابط عمومی‌ها گذاشته و بر روی توانمندسازی و رفع مشکلات خبرنگاران تصمیم‌‌گیری شود.
سیستانی اضافه کرد: البته تأمین امنیت شغلی خبرنگاران نیاز به ابزار قانونی دارد اما از طریق این معاونت قابل پیگیری است.
وی گفت: لازم است کمیته چند نفره‌ای در راستای ارتقای اثرگذاری بخشی خبرنگاران تشکیل و نیز در بخش تحول اداری و سازمانی نیز آسیب‌شناسی جدی شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان بیان کرد: استخدام دستگاه‌های اجرایی مشکلات خاص خود را دارد و این در حالی است که یک سازمان از یک طرف مجوز به‌ کارگیری نیرو ندارد و از طرفی برای جبران کار از نیروهای غیرمرتبط خود استفاده می‌کند که برخی از قصور در روابط عمومی‌ها مربوط به این بخش است.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اصفهان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: نوید به‌کارگیری بیش از 1700 نیروی استخدامی در بدنه دولت ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">