استاندار خوزستان خبر داد: تمامی استخدام های سال ۹۲ به نیروهای بومی اختصاص خواهد یافت
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 22 / 2 / 1392
بازدید : 424
نویسنده : ati

 استاندار خوزستان در نشست شورای اشتغال که شنبه در محل استانداری خوزستان برگزار شد از اختصاص ۱۰۰ درصد استخدام های سال ۹۲ دراستان خوزستان به نیروی های بومی خبر داد.

سید جعفر حجازی با اشاره به اینکه اداره کل تعاون ،کار و امور اجتماعی استان خوزستان باید بر نحوه اجرای این طرح در استان نظارت داشته باشد افزود: وزارت خانه های نیرو، نفت، راه و شهرسازی و بهداشت و درمان متعهد شده اند در سال جاری ۱۰۰ درصد استخدام های خود در استان خوزستان را به نیروهای بومی اختصاص دهند.
حجازی به استخدام ۳ هزار نفر نیروی بومی در وزارت نفت اشاره کردو بیان داشت: استخدام این تعداد نیروی بومی در سال جاری در خوزستان بخش قابل توجهی از مشکلات بیکاری در استان را حل خواهد کرد.
وی افزود: با توجه به مشکلات اشتغال در استان های همجوار هر ساله تعداد قابل توجهی از این نیروها به استان خوزستان وارد می شوند که این امر باعث افزایش بیکاری در استان خوزستان می شود.
وی افزود:در حال حاضر ۳۰۰ هزار شاغل غیر بومی در استان خوزستان مشغول به کار هستند که این مشاغل می توانست به جوانان استان خوزستان تعلق داشته باشد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه باید به فکر جذب سرمایه گذار در استان خوزستان بود افزود: در سال گذشته در استان خوزستان بیش از یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی جذب استان خوزستان شده است که این روند باید در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.
حجازی بیان داشت: در بخش اشتغال خانگی نیز با توجه به صادرات چهار و نیم میلیاردی در بخش صنایع دستی استان خوزستان لازم است طرح های اشتغال زا هرچه زودتر بررسی و برای پرداخت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شوند.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خوزستان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری خوزستان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">