وزیر بهداشت: هزار میلیارد برای توسعه بیمارستان‌ها و استخدام 7000نفر برای نیروی پرستاری
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 15 / 12 / 1393
بازدید : 155
نویسنده : ati

 هاشمی عنوان کرد:‌طرح تحول سلامت طرحی است ملی که با وسعت بالایی اجرا می‌شود و قطعا با مشکلاتی نیز همراه بوده است، لذا با تشویق بخش خصوصی به احداث بیمارستان و ارتقاء هتلینگ آن‌ها پرداخته شده است.

 
گفتنی است که در حال حاضر 76بیمارستان آماده بهره برداری بوده که این به معنای حل مشکلات نیست بلکه در دسترسی مردم به خدمات عدالت بیشتری ایجاد می‌گردد. از آنجا که بیشترین مراجعات به بخش اورژانس‌هاست لذا در سال 94 یک اعتبار قابل توجهی را به آن‌ها اختصاص خواهیم داد.
 
وی اظهار داشت: از همان ابتدا راه اصلی واقعی شدن تعرفه‌ها بوده، به خصوص در بخش هتلینگ، سرمایه گذاری در حوزه سلامت و تضمین خرید، تا برای بخش خصوصی زیان‌ده نباشد، با سرمایه گذاری بخش خصوصی در هر مکان این تضمین می‌شود که 60درصد تخت‌ها حتی با نبود بیمار نیز پرداخت خواهد شد.
 
وی ادامه داد: راهی دیگر برای واقعی شدن هزینه‌ها این است که بانک‌ها و بنیادهایی چون بنیاد مستضعفان که بین دولت و بخش خصوصی قرار دارند، در این امر کمک رسانی کنند. اگر تعرفه‌ها را به نوعی اصلاح کنیم که سرمایه گذاری در حوزه برای بخش خصوصی معنا دار باشد، این موضوع حل خواهد شد، در غیر این صورت طرح‌هایی که در حال حاضر در اختیار وزارت بهداشت است 25 سال طول می‌کشد تا اجرایی شوند.
 
نکته قابل توجه این است که برای توسعه فضاهای بیمارستانی و اتمام طرح‌های عمرانی در سال آینده مبلغ قابل توجهی از طریق وزارت راه و شهرسازی و مبلغی حدود 1000میلیارد تومان از طریق خود ما هزینه خواهد شد.
 
وزیر بهداشت در خصوص زمان استخدام 7000 نیرو خاطر نشان کرد: زمانی که شماره مجوز اعلام گردد، استخدام صورت خواهد گرفت که برای 76 بیمارستان مذکور در نظر گرفته شده‌اند، لازم است ظرف 3 ماه آینده به بهره برداری برسد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: وزیر بهداشت: هزار میلیارد برای توسعه بیمارستان‌ها و استخدام 7000نفر برای نیروی پرستاری ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">