562 نفر با همکاری و تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی، از اول سال آینده مشغول فعالیت می
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 7 / 12 / 1393
بازدید : 308
نویسنده : ati

 وی گفت: آزمون سال 91 نیز شامل 170 نفر بود که 49 نفرشان از ایثارگران و 121 نفر نیز از طریق آزمون انتخاب شدند که از این تعداد 35 نفر هم اکنون مشغول فعالیتند و 14نفر نیز در پرتال مربوطه وارد شده و منتظر دریافت کد استخدام هستند. 

نصیری اظهار کرد:121نفر باقیمانده همراه با پذیرفته شدگان سال 92 که در مجموع 562 نفرند با همکاری و تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی، از اول سال آینده مشغول فعالیت می شوند. 

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات و امنیت دفتر منابع انسانی و تحول ادارای استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه از تولید، تهیه و پیاده سازی سامانه جامع اطلاعات نیروی انسانی در استانداری خبر داد و گفت: در اختیار داشتن اطلاعات جامع، سالم و به روز یکی از مهمترین ابزارهای مدیریتی و تصمیم گیری در زمینه منابع انسانی است. 

مرتضی سقایی افزود: با توجه به مشکلات موجود برای کسب اطلاعات کارکنان که نیاز به مکاتبات و صرف وقت زیاد داشت، این سامانه با دستور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار طراحی و پیاده سازی شد. 

وی گفت: پس از سه ماه کار کارشناسی مستمر در باره احصاء مسائل مورد نیاز، این سامانه طراحی شد. 

سقایی با بیان اینکه این سامانه به نوعی منحصر به فرد است و قابلیت استفاده در سطح ملی را دارد، افزود: این سامانه بر روی پرتال سازمانی استانداری قرار گرفته است. 

وی گفت: چند روز گذشته نیز برای دستگاه های اجرایی استان، نام کاربری و کد عبور طراحی شده است و سازمان ها با ورود به این سامانه می توانند اطلاعات خود را در قالب چهار فرم مربوطه ثبت کنند. 

وی اظهار کرد: در این سامانه هر دستگاه قادر به ورود و ویرایش اطلاعات و مشاهده اطلاعات مربوط به دستگاه ها بوده و استانداری نیز قادر به مشاهده همه اطلاعات دستگاهای اجرایی استان است.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , ااستخدام استانداری چهار محال و بختیاری , ,
:: برچسب‌ها: 562 نفر با همکاری و تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی، از اول سال آینده مشغول فعالیت می شوند , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">