استخدام نیروی كار جدید در شهرداری مشهد ممنوع شد
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 11 / 12 / 1393
بازدید : 165
نویسنده : ati

 اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و چابك سازی سازمانی ممنوعیت استخدام یا بكارگیری هرگونه پرسنل جدید در شهرداری مشهد را تصویب كردند.
به گزارش خبرنگار مهر، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد صبح دوشنبه در پنجاه و هشتمین جلسه علنی ممنوعیت استخدام یا بكارگیری هرگونه پرسنل جدید را به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و چابك سازی سازمانی را تصویب كردند.
براساس این مصوبه بكارگیری هرگونه پرسنل جدید در شهرداری مشهد اعم از ستاد، مناطق، سازمان و شركت های وابسته ممنوع است در موارد ضروری باید در چهارچوب ضوابط و مقررات رسمی و مصوبات شورای اسلامی شهر و معاونت اداری و مالی شهرداری مشهد انجام شود.
محسن انتظاری هروی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این نشست اظهار كرد: چنانچه استخدامی در شهرداری مشهد ضرورت داشت باید از طریق آزمون استخدامی و با توجه به شایسته سالاری اقدام شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد نیز در این نشست اذعان كرد: مشكل بیكاری و اشتغال در سطح كشور و به صورت عمومی در تمامی كلانشهر ها مطرح است و امر پنهانی نیست.
محمد مهدی برادران افزود: لذا شهرداری مشهد براساس نیاز نیروی كار استخدام می كند با توجه به نیاز موجود و حجم كار و سنجشی كه انجام شده است یك هزار و ۸۴۲ پست در شهرداری تعریف شده است كه باید از طریق آزمون استخدامی و مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد اقدام خواهد شد.
وی بیان كرد: شهرداری مشهد به دنبال ساماندهی شغل‌های مختلف در شهرداری است و امروز بسیاری از فعالیت‌های شهرداری از طریق برون سپاری به شرکت‌های خصوصی انجام شده است در همین راستا نیازی به پرسنل جدید ندارد و بسیاری از شهرداری‌ها از داشتن نیروی مازاد رنج می‌ برند.
دیگر عضو شورای اسلامی در راستای حذف این مصوبه پیشنهاد داد: شهرداری مشهد یك ابر سازمان است كه ورودی و خروجی های آن در طول یك سال قابل اهمیت و دارای گستردگی فراوانی است به همین منظور جابجایی نیرو ممكن است باعث خالی ماندن بعضی از پست های كاری در شهرداری شود.
محمد آصفی اضافه كرد: لذا بهتر است این مصوبه تصویب نشده و جایگزین آن ارائه گزارش كارشناسی و منطبق با آن آزمون برگزار شود.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام نیروی كار جدید در شهرداری مشهد ممنوع شد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">