ردیف تامین حقوق استخدامی‌های استانداری در بودجه ۹۴ پیش‌بینی شده است/استخدامی‌ها نگران نباشند
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 28 / 11 / 1393
بازدید : 327
نویسنده : ati

 عضو مجمع نمایندگان اردبیل گفت: آن‌هایی که در آزمون استخدامی شرکت کرده و اسامی‌شان اعلام شده نیازی به آزمون داخلی در اوقاف وجود ندارد و ادارات اوقاف مکلف هستند مشکل استخدام این افراد را برطرف کنند.

افضلی‌فرد تصریح کرد: در مورد نیروهای شرکتی ثبت اسناد که سابقه همکاری را با این مجموعه داشته و از محل اجرای طرح کاداستر حق و حقوق و مزایای آن‌ها پرداخت می‌شود قرار شد از سال آینده با تامین اعتبار مستقل وضعیت استخدامی آن‌ها نیز تغییر پیدا کرده و احکام جدید برای آن‌ها صادر شود.

وی به حل مشکل پوشش بیمه‌ای کارگزاران مخابرات نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه قرار شده وزارت فناوری اطلاعات با همکاری تامین اجتماعی نسبت به حل مشکلات کارگزاران مناطق محروم و روستایی و پوشش بیمه‌ای کامل آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در مورد بی‌توجهی به پرداخت حق و حقوق بازنشستگان و مستخدمین دولتی را یادآور شد و عنوان کرد: قرار شده است بر اساس دستورالعمل تعیین شده و قانون بودجه سالانه حق و حقوق بیمه برای افراد یاد شده بر اساس ضوابط و مقررات تعیین شده اخذ و نسبت به اعمال آن در دوران بازنشستگی برنامه‌ریزی‌ها انجام شود.

پرداخت ۷ میلیارد تومان مشوق صادراتی به صادرکنندگان سیب‌زمینی

افضلی‌فرد در مورد مشکلات به وجود آمده در توزیع سیب‌زمینی گفت: با هدف حل مشکل سیب‌زمینی‌کاران و زحمات و تلاش‌هایی که این افراد متقبل می‌شوند وزارت جهاد کشاورزی و صنعت و معدن ورود پیدا کرده و نسبت به صادرات محصول به کشورهای مختلف رایزنی‌ها را انجام دهند و به ازای هر کیلو صادرات ۱۵۰ تومان مشوق صادراتی به صادرکنندگان داده شود که هفت میلیارد تومان اعتبار در این زمینه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ما از مسئولان خواسته‌ایم تا با رایزنی‌های مختلف امکان صادرات به کشورهای همسایه به ویژه آذربایجان را فراهم کند که به دلیل عدم پایبندی برخی از صادرکنندگان ما در سال‌های گذشته به تعهدات‌شان آذری‌ها تصمیم گرفتند تا سیب‌زمینی مورد نیازشان را از اروپا تامین کنند که این به کندی روند صادرات سیب‌زمینی به این کشور منجر شده در حالی که مسئولان رایزنی‌های لازم را انجام دادند تا صادرات مجدد سیب‌زمینی به آذربایجان آغاز شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما از وزیر جهاد کشاورزی خواسته‌ایم تا هرگونه ضرر و زیان سیب‌زمینی‌کاران را دولت متقبل شود تا سیب‌زمینی در دست زارعان ما فاسد نشود.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: ردیف تامین حقوق استخدامی‌های استانداری در بودجه ۹۴ پیش‌بینی شده است/استخدامی‌ها نگران نباشند ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">