استاندار چهارمحال و بختیاری: ۴۰۰ نفر در چهارمحال و بختیاری فروردین ماه ۹۴ استخدام می‌شوند
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 28 / 11 / 1393
بازدید : 276
نویسنده : ati

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان از استخدام بیش از 400 نفر در سال 94 خبر داد و اظهار داشت: پذیرفته‌شدگان استخدامی‌های سال 91 و 92 فروردین ماه 94 استخدام می‌شوند.

وی بنا به اعلام سازمان بازرسی مبنی بر تخلف انجام شده در آزمون استخدامی، افزود: پرونده شرکت‌کنندگان بررسی و نزدیک به 11 نفر از شرکت‌کنندگان این آزمون حذف شدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری توسعه و رونق استان را راهکار ایجاد اشتغال پایدار عنوان و بیان کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار سرمایه‌گذاران بیشتری باید به استان دعوت شوند.

سلیمانی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های گردشگری باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های اردل، لردگان و کیار به دلیل عدم دسترسی آسان به این مناطق سرمایه‌گذار تمایلی به سرمایه‌گذاری ندارد که این موضوع تلاش مسئولان برای ترغیب سرمایه‌گذاری در این مناطق را می‌طلبد.

وی از فرمانداران خواست تا با همکاری جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت زیرساخت‌های لازم را برای جذب سرمایه‌گذار آماده کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری فرهنگ‌سازی در حوزه ازدواج جوانان را مهم برشمرد و گفت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در این حوزه اعتبارات ویژه اختصاص داده می‌شود.

سلیمانی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم به‌ویژه جوانان در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: با وجود تحریم‌های آمریکا و فشارهای که بر مردم وارده شده مردم در این راهپیمایی شرکت کردند.

وی با اشاره به حضور 2.5 برابری مردم در این راهپیمایی نسبت به سال گذشته ادامه داد: حضور گسترده مردم پایداری ملت ایران در برابر مشکلات را نشان می‌دهد.





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , ااستخدام استانداری چهار محال و بختیاری , ,
:: برچسب‌ها: استاندار چهارمحال و بختیاری: ۴۰۰ نفر در چهارمحال و بختیاری فروردین ماه ۹۴ استخدام می‌شوند ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">