۹۰۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان مشغول به کار می‌شوند + صدور احکام استخدام در اسفندماه
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 4 / 11 / 1393
بازدید : 263
نویسنده : ati

 خبرگزاری تسنیم: استاندار زنجان از تعیین تکلیف استخدام شرکت‌کنندگان در آزمون‌های استخدامی سال ۹۱ و ۹۲ خبر داد و گفت: این افراد از سال آینده مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، جمشید انصاری امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: در مجموع دو آزمون استخدامی برگزار شده در سال‌های ۹۱ و ۹۲، ۹۰۰ نفر به استخدام دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در آمدند.

وی تصریح کرد: احکام استخدامی همه افرادی که مراحل گزینش را پیمودند، اسفند ماه صادر و بودجه لازم برای حقوق و مزایای این افراد در بودجه سال آینده پیش‌بینی می‌شود تا دغدغه خانواده‌ها در زمینه اشتغال کاهش یابد.

استاندار زنجان در آستانه دهه فجر ضمن گرامیداشت این ایام ابراز کرد: دهه فجر فرصتی برای نگاه ویژه به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت و تحقق این اهداف و اعتلای هرچه بهتر آن است.

وی بیان کرد: در ایام دهه فجر امکان بازخوانی تاریخ انقلاب فراهم و سالگرد انقلاب اسلامی فرصتی برای نشان دادن وحدت و یکپارچگی مردم ایران به جهانیان است.

انصاری در مورد برگزاری مراسم دهه فجر عنوان کرد: همه باید صرف نظر از اختلاف‌های سیاسی و گرایش‌ها، اصل انقلاب، رهبری نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای ۳۶ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی را مد نظر قرار دهند.

وی مطرح کرد: در برگزاری این مراسم ارجحیت جشن‌های مردمی بر دستگاه‌های دولتی مد نظر قرار گیرد تا مردم به عینه احساس شادی و سرور در این جشن‌ها کنند.

استاندار زنجان با تأکید بر مردمی بودن مراسم ابراز کرد: دستگاه‌های دولتی امکانات خود را برای برگزاری جشن‌ها در اختیار تشکل‌های مردمی قرار دهند.

وی با تأکید به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: تنها هدف از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلیل از یک روز نیست بلکه حضور آحاد مردم بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و پاسخ به توطئه‌های دشمنان است و در این روز بسیاری از محاسبات دشمنان در مورد کشور ایران تغییر می‌کند.

انصاری گفت: امسال با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌ها و رهبری انقلاب عظیم اسلامی تجدید میثاق می‌کنیم و استحکام و بزرگی ملت ایران را به جهانیان نشان می‌دهیم.

وی درمورد پروژه‌های عمرانی و اقتصادی که در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، بیان کرد: با توجه به اینکه این ایام بزرگترین مناسبت ملی است، زمان مبارکی برای افتتاح و بهره برداری است.

استاندار زنجان به بخشنامه ابلاغ شده از طرف معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی مبنی بر اولویت امکان مصرف گاز برای مصارف خانگی عنوان کرد: در ایام زمستان با افزایش مصرف گاز و مواد سوختی با در نظر گرفتن اولویت مصرف، مصارف غیر خانگی قطع می‌شود.

وی به صرفه‌جویی در مصرف گاز تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی در زمان‌هایی که در این مکان‌ها حضور ندارند از مصرف انرژی خودداری کنند.

انصاری در مورد توزیع اعتبارات به شهرستان‌ها ابراز کرد: در توزیع بودجه حقوق مردم و ضرورت بهره‌مندی آن‌ها از امکانات در نظر گرفته می‌شود و کمبود منابع شهرستان‌هایی که در سفر رئیس جمهور به آن‌ها اعتبار کمتری تخصیص یافته از محل‌ بودجه‌های استانی تأمین می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع ۳۷۴ میلیارد تومان که به پروژه‌های عمرانی استان زنجان اختصاص یافت، ۲۴۰ میلیارد تومان امسال محقق می‌شود و باقی آن سال آینده تحقق می‌یابد.

خبر ۱۶ بهمن ۹۲ – استانداری زنجان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون برنامه پنجم توسعه، قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاههای اجرایی، از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد ۴۷۰  نفر از افراد واجد شرایط بومی استان زنجان را از طریق آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح  فایل پیوستی ذیل استخدام می‌نماید.
ثبت نام در این آزمون بصورت اینترنتی است و از طریق همین سامانه انجام می شود.





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , ,
:: برچسب‌ها: ۹۰۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان مشغول به کار می‌شوند + صدور احکام استخدام در اسفندماه ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">