گزارش کار آموزی آشنایی با تبلو برق قطعات مور استفاده و نحوه نصب
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 13 / 10 / 1393
بازدید : 274
نویسنده : ati

 این شرکت در زمینه تمام خدمات و امور اجرایی و تعمیراتی در صنعت برق این سه بندر را بر عهده دارد؛ از تعمیر وسایل برقی و برق کشی ساختمان ها گرفته تا پست ها و تابلوهای برق و دوربین مدار بسته و دستگاه های مخابراتی و …

نکات فنی برای تولید تابلو برق
ورقه های مورد نیاز در تابلوها از ورقه های فلزی روغنی به ضخامت 2 میلی متر ساخته می شود و ابعاد تابلو متناسب با قطعات نصب شده در داخل آن می باشد؛ بطوری که در موقع کار اپراتور روی تابلو به راحتی امکان دسترسی به تمام قطعات داخلی آن باشد و همچنین در صورت لزوم بتوانیم قطعات جانبی را به مدار وصل کنیم. 
برای ایمنی بیشتر اپراتور در هنگام کار باید در این تابلو بجز درب اصلی ، دربی برای محافظت شینه ها نصب شود در این تابلو سلولهای مربوط به روشنایی معابر باید جدا از سلولهای توزیع در نظر گرفته شود و اتصال سلولهای توزیع باید از شینه های مسی یا آلومینیومی باشد و مدار روشنایی معابر این تابلو باید توسط کنتاکتور و از فتوسل فرمان گیرد. 
در قسمت رنگ آمیزی بایستی نوع رنگ متناسب با شرایط آب و هوایی انتخاب شود و حتما عملیات چربی زدایی باید قبل از رنگ آمیزی صورت گیرد. نوع ضخامت رنگ استفاده شده هم باید توجه نمود که با آگاهی از محل نصب تابلو بین   20-40 میکرون متغیر است.
شینه های مورد استفاده در این تابلو باید از جنس مس یا آلومینیوم با ضخامت (30*3mm ( طبق استاندارد انتخاب شود و محلهای اتصال پس از سوراخ کاری کاملا تمیز شده و توسط پیچ و مهره به همدیگر متصل شوند تا حداکثر هدایت الکتریکی به وجود آید و شینه ها زیاد گرم نشود. کابل ها در تابلو باید حتما توسط کابلشو به شینه ها متصل شود.  برای نصب سیم ارت باید حتما شینه مربوطه روی کفی تابلو محکم شود. 
قطعات بکار رفته در این تابلو از قبیل کلید و کنتاکتور ـ فیوز ـ رله ـ فتوسل و غیره باید به نحوی وصل شود که برای تعمیر به راحتی در دسترس باشد و از مارک های دارای استاندارد جهانی تهیه شود. 
بمنظور شناسایی محصول باید نقشه کامل محصول که شامل مدارات الکتریکی و سایر نکات فنی آن است در اختیار متقاضی قرار داده شود تا در موقع تعمیر راحت تر اقدام شود. 

 

 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , گزارش کار آموزی , ,
:: برچسب‌ها: گزارش کار آموزی آشنایی با تبلو برق قطعات مور استفاده و نحوه نصب ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">