حل مشکل قبول‌شدگان آزمون استخدامی استانداری همدان
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 13 / 10 / 1393
بازدید : 253
نویسنده : ati
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از حل مشکل استخدام 800 نفر از متقاضیان جویای کار که با وجود طی مراحل قانونی، مدت‌ها در استانداری متوقف مانده‌ بود، خبر داد و گفت: حل مشکل استخدامی‌های کشور در قانون بودجه 94 دیده شده است.
ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: دو سال پیش آزمونی در استانداری همدان با هدف استخدام افراد صورت گرفت که با وجود طی مراحل قانونی هنوز در این زمینه شاهد انجام کاری نیستیم.
وی با بیان اینکه 800 نفر در این آزمون استخدامی شرکت کرده بودند، گفت: تعداد 200 نفر از این متقاضیان فرزندان شاهد بودند و بقیه نیز از دیگر اقشار جامعه هستند که باید فکری به حال تعیین تکلیف آنها می‌شد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تسریع در استخدام این افراد در وزارت کشور و همچنین مجلس ادامه داد: استانداری همدان نیز در این راستا پیگیری‌‌های لازم را برای به نتیجه رسیدن موضوع کرد.
به گفته وی در بودجه سال 94 مبلغ 370 میلیارد تومان برای استخدام تمام کسانی که در کشور مراحل استخدامی خود را طی کرده بودند، اما به خاطر مشکل اعتباری وضعیت آنها تعیین تکلیف نشده بود، در نظر گرفته شده است.
کارخانه‌ای تأکید کرد: با این اوصاف این افراد از سال آینده مشغول به کار خواهند شد که مشکل استخدامی‌های استان همدان نیز از این رهگذر حل می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در قانون بودجه امسال از اعتبارات هدفمند کردن یارانه‌ها مبلغ 1000 میلیارد تومان به عنوان کمک به اشتغال جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی اختصاص یافته، این مبلغ را ناکافی دانست.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: باید پیشنهادات لازم در بودجه اتخاذ شود تا به میزان اشتغالزایی در کشور توجه بیشتری صورت گیرد.
وی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه در بررسی بودجه در مجلس باید به این امر توجه لازم شود، گفت: در این رابطه با بودجه و همچنین افزایش اشتغال در کشور پیشنهاداتی را در صحن علنی مجلس ارائه خواهم کرد.

 





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: حل مشکل قبول‌شدگان آزمون استخدامی استانداری همدان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">