1400 راهدار در کشور استخدام می‌شوند
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 / 10 / 1393
بازدید : 169
نویسنده : ati

 سیدعلایی از آغاز آموزش راهداران در کشور خبر داد و تصریح کرد: براساس توافق‌نامه‌ای که بین مرکز تحقیقات راه و شهرسازی و مجموعه‌های علمی و آموزشی و دانشگاهی در کشور به انجام رسیده از امروز اول دی ماه آموزش راهداران آغاز شده و ما در تهران در 2 مرکز آموزشی این برنامه‌ها را تعقیب می‌کنیم.
این مسئول ادامه داد: در سایر استان‌ها نیز به تدریج تا پایان امسال و سال آینده دوره‌های آموزشی آغاز خواهد شد تا راهداران بتوانند با آموزش‌های نوین در این حوزه بیشتر آشنا شوند.
معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از حذف نقاط حادثه‌خیز و همچنین تقویت ایمنی جاده‌ها خبر داد و عنوان کرد: ما شرایط بسیار سختی را در زمستان در برخی از استان‌ها در حوزه راه شاهد هستیم به طوری که گذر هموطنان‌مان بدون حضور راهداران از این جاده‌ها به دلیل بارش سنگین برف امکان‌پذیر نیست.
سید علایی ایثارگری راهداران را در انجام وظیفه خود خطیر عنوان کرد و گفت: استان اردبیل از استان‌هایی است که در نیمه 2 سال با بیشترین بارش و نزولات جوی روبرو است اما به رغم این بارش‌های سنگین با تلاش راهداران در کمترین فرصت مسیرها و راه‌ها بازگشایی شده و امکان تردد در آن به وجود می‌آید.
شخص وزیر پیگیر تکمیل راه‌آهن اردبیل میانه است
وی در مورد پروژه راه‌آهن اردبیل نیز عنوان کرد: شخص وزیر راه و شهرسازی به جد پیگیر اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل است و در کنار تلاشی که مجموعه نمایندگان و شخص استاندار اردبیل انجام می‌دهد امیدواریم هر چه سریع‌تر از محل فاینانس شرکت چینی عملیات اجرای این پروژه را آغاز کند.
معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: هیچ مانعی در آغاز عملیات اجرایی این پروژه و تکمیل آن وجود ندارد و امیدواریم در موعد مقرر پیمانکار پروژه آن را تکمیل و تحویل دهد.




:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: 1400 راهدار در کشور استخدام می‌شوند ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">