معاون استاندار تهران خبر داد فراهم شدن شرایط استخدام نیروهای جدید دولتی تا پایان امسال
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 15 / 9 / 1393
بازدید : 177
نویسنده : ati

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران تاکید کرد: همه مسئولان مکلف هستند که خود را در معرض نقد، نگاه مسئولانه و منتقدانه مردمی که به دولت تدبیر و امید اعتماد کرده‏اند و حتی کسانی که رای نداده‏اند و از هموطنانمان در خارج از کشور هستند، قرار دهند و آنها حق دارند به کشور بیایند تا با نظرات و دیدگاه‏های همه هموطنان آشنا شویم.
چاوشی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به حضور مردم نیاز مبرم دارد و علت اینکه ما می‏توانیم در مذاکرات هسته ای 1+5 حرف‏های درشت بزنیم، به خاطر حمایت و پشتیبانی مردمی است که در کنار نظام هستند. 
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: پیگیری موضوع استخدام کارمندان و تمهیداتی که در دولت قبل صورت گرفته بود، اکنون در حال انجام است؛ اما با توطئه عربستان و همدستی‌اش با کشور آمریکا در زمینه به کاهش رساندن قیمت نفت، با محدودیت‏هایی مواجه شده‏ایم.
وی ادامه داد: این کشورها چون در مذاکرات هسته‏ای 1+5 به نتیجه دلخواه خود نرسیده‏اند، در شرایط تحریم که کشور ما به درآمدهای نفتی نیاز دارد، سهمیه نفت تولید سازمان اوپک را کاهش ندادند، چون آمریکا می‏تواند این کمبودها را جبران کند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: کشوری مانند ایران برای اینکه بخواهد استقلال سیاسی خود را حفظ کند، با این موانع و مشکلات نیز مواجه می‏شود.
چاوشی گفت: عزم دولت برای حل مشکلات در مذاکرات 1+5 جدی است و به احتمال زیاد این برنامه‏ها را برای تحریم تا پایان سال دنبال می‏کند و بخشی از مشکلات اقتصادی کشور تا پایان سال برطرف می‏شود تا برای شرایط استخدام افراد اقدامات لازم صورت گیرد.
این نشست با حضور ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، شهریور مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استان تهران، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و دیگر مدیران برگزار شد. 




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: معاون استاندار تهران خبر داد فراهم شدن شرایط استخدام نیروهای جدید دولتی تا پایان امسال ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">