اظهار نظر برخی نمایندگان در مورد استخدامی های اردبیل صحیح نیست
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 5 / 9 / 1393
بازدید : 287
نویسنده : ati
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اظهار نظر برخی همتایان خود در موضوع استخدامی ها انتقاد کرد و آن را صحیح ندانست.
افضلی فرد
مصطفی افضلی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: اینکه برخی نمایندگان در پاسخ به مطالبه استخدامی اعلام می کنند که دولت اعتبار کافی ندارد درست نبوده و نباید طرح شود.
وی افزود: نمایندگان مجلس نمایندگان ملت هستند، این در حالی است که این اظهارات را باید نمایندگان دولت عنوان می کردن، وظیفه نماینده مجلس حمایت از حق مردم است.
افضلی فرد تاکید دارد که هر جا منافع مردم و دولت در تعارض بود وظیفه نمایندگان مجلس دفاع از حق مردم است و اینکه عنوان شده استخدامی ها برای کمبود اعتبار جذب نمی شوند صحیح نیست.
وی در خصوص وضعیت فعلی بررسی پرونده استخدامی های بلاتکلیف اردبیل گفت: طبق جلسه ای که با معاونت راهبردی داشته ایم رسما و کتبا اعلام شد از اسفند ماه حکم استخدامی ها صادر شود و از اول فروردین مشغول به کار شوند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان پیگیر این موضوع هستند، در تشریح وضعیت استخدام طرح مهر اضافه کرد: این طرح وجاهت قانونی ندارد و در ابتدا باید موانع قانونی آن رفع شود.
وی افزود: در تغییر وضعیت نیروهای اوقاف نیز جلسه با معاونت راهبردی داشتیم که انتظار می رود این مطالبه در مدت زمان کوتاه اجرایی شود.
 

 





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: اظهار نظر برخی نمایندگان در مورد استخدامی های اردبیل صحیح نیست ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">