آخرین وضعیت آزمون استخدامی مربیان پیش‌ دبستانی در سال ۹۳
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 2 / 9 / 1393
بازدید : 165
نویسنده : ati

 به نقل از خبرگزاری دانشجو: محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، آخرین پیگیری‌ های مجلس از وضعیت استخدام مربیان پیش‌دبستانی و استخدام در آموزش و پرورش را تشریح کرد.
زاهدی در پاسخ به این پرسش که «آخرین وضعیت عدم برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش‌دبستانی چگونه است؟» اظهار داشت: نامه‌ای دو هفته پیش به رئیس مجلس نوشتم و گزارشی در این مورد ارائه کردم.
وی افزود: در این نامه قید کردم که مهلت برگزاری آزمون برای مربیان پیش‌دبستانی رو به اتمام است و کاری انجام نشده است و باید مطابق قانون نظراتمان را اعلام کنیم که هنوز نظری دریافت نکرده‌ایم. زاهدی در پاسخ به این پرسش که «آموزش و پرورش اعلام کرده است که تا پایان سال حدود ۲۵ هزار نفر بازنشسته می‌شوند،  آیا به جای افراد بازنشسته شده امکان استخدام نیروی جایگزین وجود دارد؟
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: نوبخت معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور و عسگری‌آزاد جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دولت استدلالی دارند که در دولت قبل، بیش از ظرفیت استخدام شده است و هر چقدر بازنشسته شوند، جبران آن را نمی‌کند.
وی در ادامه افزود : یک گزارش تحلیلی به دست ما رسیده است که خلاف این موضوعات را نشان می‌دهد؛ اگر صحبت عسگری‌آزاد صحت نداشته باشد آنها هیچ بهانه‌ای برای اینکه آزمون استخدامی را برگزار و اجرا نکنند، ندارند.
به گفته زاهدی، منتظر هستیم کمیته آموزش و پرورش مجلس گزارش محکمی به ما بدهد و اگر این موضوع محرز شود به قوه قضائیه معرفی می‌شوند که آنها در این باره تصمیم‌گیری کنند.




:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: آخرین وضعیت آزمون استخدامی مربیان پیش‌ دبستانی در سال ۹۳ ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">