استاندار بوشهر: افزایش ۲ برابری سهمیه استخدام استان بوشهر
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 22 / 12 / 1392
بازدید : 567
نویسنده : ati

 وی افزود: قانون به ما الزام کرده اولویت استخدام با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باشد و در سری جدید استخدام نیز اولویت با خانواده شهدا خواهد بود.
استاندار بوشهر با اشاره به اختصاص اعتبارات درمانی دستگاه‌های سلامت برای ارائه خدمات به خانواده شهدا تصریح کرد: در بخش خدمات درمانی، اعتبارات لازم را برای درمان بیماران کلیوی در استان تامین کردیم.
حسنوند گفت: اگر به تاسیس برخی از نهادهایی که توسط امام بنا نهاده شده نگاه کنیم فکورترین، دوراندیش‌ترین مدیران نمی‌توانستند اینگونه نهادهایی را پایه‌گذاری کنند.
خدمت به خانواده شهدا جز فضائل است
وی اضافه کرد: شاید فرهنگ شهید و شهادت در سال ۵۸ نهادینه نشده و شهادت نیز یک کلید موفقیت شناخته نشده و ارزش شهید برای مردم تشریح نشده بود اما امام در سال ۵۸ دستور تاسیس بنیاد شهید را می‌دهد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا جز فضائل است، گفت: این دستورات امام و فرمان برای تاسیس نهادها همه الهی است و توسط یک عالم دینی صادر شده است.
حسنوند با بیان اینکه نهادهای انقلابی منشا خدمات بزرگی برای اسلام بوده‌اند، گفت: ما باید بنیاد شهید را یک دستگاه الهی بدانیم و افرادی که با ما مرتبط هستند نیز هر آنچه داشتند برای حفظ انقلاب دادند.
اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان برای یادمان شهدای گمنام جزیره فارسی
وی با بیان اینکه بودجه برخی نهادها از جمله بنیاد شهید با نگاه انقلابی باید توزیع شود، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا اعتبارات بنیاد شهید استان را به صورت ۱۰۰ درصد پرداخت کنیم.
استاندار بوشهر بیان کرد: اخیرا ۳۰۰ میلیون تومان برای احداث یادمان شهدای گمنام جزیره فارسی به عنوان جزیره مقاومت مردم در خلیج فارس پرداخت کردیم.
حسنوند گفت: نگاه ما به بنیاد شهید مادی نیست و در حوزه مسکن و اشتغال نیز تصمیماتی گرفتیم که موجب جهش اشتغال برای خانواده‌های شهدا خواهد شد.
در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود از سوی استاندار به خانواده شهدا اهدا شد.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری بوشهر , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری بوشهر ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">