استخدام در وزارت نیرو 93
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 27 / 8 / 1393
بازدید : 215
نویسنده : ati

 - ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق همین سایت (azmoon-niroo.ir) ، از تاریخ­ ۲۸/۰۸/۹۳ انجام خواهد پذیرفت.

۲- آزمون در روز جمعه مورخ ۳۰/۰۸/۹۳ در محل هایی که آدرس آنها در کارت اعلام می گردد برگزار خواهد شد.
۳- به همراه کارت ورود به جلسه آزمون راهنمای داوطلبان ارائه خواهد شد. توجه به کلیه نکات مندرج در آن کاملاً ضروری است.
۳ – ارائه کارت ورود به جلسه آزمون ( چاپ شده بر روی کاغذ ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. در غیر اینصورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد.
اطلاعیه شماره ۱ :
امکان ویرایش اطلاعات از سوی برخی از داوطلبان که ثبت نام ایشان دارای مشکل بوده و از جانب مجری پیام دریافت می نمایند یا خود درخواست انجام تغییرات را داشته اند، از صبح روز چهارشنبه ۲۱/۸/۹۳تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۲/۸/۹۳  از طریق لینک زیر برقرار می باشد.
برای مشاهده اطلاعات ثبت شده و وضعیت پذیرش در آزمون استخدامی وزارت نیرو اینجا کلیک کنید.
برای مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی وزارت نیرو اینجا کلیک نمایید.
اطلاعیه شماره ۲ :
با توجه به کاربردی بودن رشته های تحصیلی دانشگاه صنعت آب و برق و موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی صنعت آب و برق، از فارغ التحصیلان این مراکز در رشته های تحصیلی متناسب با رشته های شغلی اعلام شده استقبال به عمل می آید.
و) توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون:
۱- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی فوق الذکر از تاریخ ۲۸/۰۸/۹۳ انجام خواهد پذیرفت.
توجه : آن دسته از داوطلبانی که فرم ثبت نام را تکمیل کرده اند ولی پرداخت الکترونیکی را انجام نداده اند یا با مشکل مواجه شده و موفق به دریافت کد رهگیری نشده اند  با استفاده لینک “پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام” نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.
 
اطلاعیه شماره ۱ :
امکان ویرایش اطلاعات از سوی برخی از داوطلبان که ثبت نام ایشان دارای مشکل بوده و از جانب مجری پیام دریافت می نمایند یا خود درخواست انجام تغییرات را داشته اند،  از طریق همین سایت برقرار می باشد.
اطلاعیه شماره ۲ :
با توجه به کاربردی بودن رشته های تحصیلی دانشگاه صنعت آب و برق و موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی صنعت آب و برق، از فارغ التحصیلان این مراکز در رشته های تحصیلی متناسب با رشته های شغلی اعلام شده استقبال به عمل می آید.
سؤالات متداول
سؤال: به هنگام ثبت نام، برخی از اطلاعات (شخصی و آزمونی) خود را به اشتباه درج نموده ام.
جواب: با شماره تلفن مجری آزمون که مربوط به شرکت انتخابی خود در اطلاعیه آزمون است (جدول «ز» ) تماس گرفته، موضوع را کاملاً شرح داده و اقداماتی را که اعلام می نمایند به صورت دقیق به انجام برسانید. در غیر این صورت مسؤولیت تبعات این اشتباه به عهده خود شما است.
سؤال: در هنگام پرداخت هزینه ثبت نام از طریق درگاه اینترنتی با اشکال مواجه شده ام، پیغام خطا داده شد و ادامه کار میسر نگردید، اما مبلغ از حساب بانکی من کسر شده است.
جواب : مبلغ مذکور به علت تراکنش ناموفق پس از ۷۲ ساعت کاری از سوی بانک به حساب شما برگشت داده خواهد شد. برای از دست ندادن فرصت، مجدداً اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام نمایید. در صورتی که مبلغ اولیه به حساب شما برگشت داده نشده، ضمن مراجعه به بانک و دریافت صورتحساب که دال بر عدم برگشت می باشد، پس از زمان برگزاری آزمون با مجری آزمون خود هماهنگ نمایید و مطمئن باشید که پس از بررسی و کنترل، مبلغ اضافی به شما برگشت داده خواهد شد.




:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام در وزارت نیرو 93 ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">