استخدامی‌های استانداری از اسفند جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 14 / 8 / 1393
بازدید : 274
نویسنده : ati

 مصطفی‌ افضلی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما از دولت خواستیم تا در بودجه سال ۹۳ در قالب اصلاحیه‌ تامین اعتباری این استخدامی‌ها را انجام دهد اما قول دادند در لایحه بودجه سال ۹۴ پیش‌بینی‌های لازم را در این زمینه انجام داده تا از اول فروردین‌ ماه یک‌هزار نفر از استخدامی‌های استانداری وارد دستگاه‌های اجرایی شوند.

وی ادامه داد: پنج هزار میلیارد تومان برای این کار اختصاص یافته و دولت نیز از این موضوع حمایت می‌کند و به هیچ وجه نباید این تامین اعتبار را مغایر با اصل ۷۵ دانست چراکه این از اقدامات ضروری و اصول اساسی است که قطعا مورد توجه و خواست و مطالبه به حق است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد درخواست رفع مشکل استخدامی نیروهای منابع طبیعی، ثبت‌احوال، اوقاف و برخی دیگر از نهادها تصریح کرد: در بحث استخدام‌ها بنده تنها نماینده‌ای بودم که بدون هیچ قید و بندی تنها با هدف حفظ منافع موکلانم ورود پیدا کردم و امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات استخدامی در دستگاه‌های یاد شده برطرف شود.

افضلی‌فرد در مورد جذب نیروها در مجموعه‌های غیردولتی نیز افزود: ما از طریق صندوق توسعه ملی اجرای ۱۸ طرح را پیگیر هستیم تا با عملیاتی شدن آن تعدادی از بیکاران جذب این مجموعه‌های تولیدی شوند.

وی در مورد عملیاتی شدن قانون جامع معلولان عنوان کرد: رئیس جمهور مسئولیت اجرای قانون اساسی را به همراه قوانین مصوب بر عهده دارد و در این زمینه تضعیف شایسته نیست.

افضلی‌فرد تصریح کرد: اگر برخی از قوانین نیز ضعیف و یا دست و پا گیر هستند باید اصلاح آن‌ها انجام شود و به هیچ وجه ضعف در اجرای قوانین پسندیده و قابل قبول نیست که مسئولی بخواهد در این زمینه سهل‌انگاری کند.

وی ادامه داد: بنده بحث اشتغال افراد معلول را نیز به جد پیگیری کرده و در این زمینه از دستگاه‌ها خواسته‌ام تا سهمیه معلولان را نیز در استخدامی‌ها در نظر بگیرند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در مورد آخرین وضعیت سبلان پارچه گفت: ما با ۲ شرط از برنده مزایده خواسته‌ایم تا هر چه سریع‌تر فعالیت این مجموعه را پیگیری کند که شرط اول پرداخت اجاره‌بهای یک ساله به حساب کارخانه و دوم فعالیت با ظرفیت اشتغالزایی کامل در جذب چهار هزار و ۵۰۰ نفر است که هر ۲ شرط را نیز برنده مزایده سبلان پارچه پذیرفته و به زودی این کارخانه با ظرفیت تمام فعالیت می‌کند.





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , ,
:: برچسب‌ها: استخدامی‌های استانداری از اسفند جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">