مجوز استخدام ۳۰۷ نفر از فرزندان شهید و جانبازان بالای پنجاه درصد استان مازندران صادر شد
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 22 / 7 / 1393
بازدید : 286
نویسنده : ati

 به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران، ایرج ولی پور مدیرکل برنامه ریزی و بودجه این معاونت در خصوص اهمیت نیروی انسانی گفت: در این برهه از زمان بزرگترین مزیت رقابتی کشورها و سازمانها داشتن نیروی انسانی توانمند بوده و نیروی انسانی بیشترین سهم ثروت جهانی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در ایران به عنوان یک کشور در حال رشد، ۳۴ درصدثروت را عامل انسانی ، ۳۷ درصد منابع فیزیکی و ۲۹ درصد را منابع طبیعی تشکیل می دهد که از این حیث بین توسعه نیروی انسانی و توسعه کشورها ارتباطی مستقیم مشهود است.

ولی پور در ادامه نسبت به کلیه دستگاههای اجرایی مشمول نظام بودجه هزینه ای گفت: جذب و استخدام نیروی انسانی که به عنوان مهمترین سرمایه های کشور در ابعاد مختلف بخصوص تولید و خدمات محسوب می شوند؛ در سالهای گذشته بدون در نظر گرفتن تأمین اعتبار در دستگاههای اجرایی بلا تکلیف مانده بود که در سالجاری در دستور کار جدی قرار گرفته است .

وی افزود: در این راستا با پیگیری هایی انجام شده، مجوز جذب و استخدام ۳۰۷ نظر از فرزندان شهید و جانبازان بالای پنجاه درصد استان صادر و شرایط تبدیل وضعیت استخدام پیمانی حدود ۹۰ نفر از نیروهای قرار دادی استان نیز فراهم و مراتب طی نامه به دستگاههای اجرایی استان ابلاغ  و لازم الاجرا گردیده است.

مدیرکل برنامه ریزی و بودجه معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران خاطر نشان کرد: پیگیری برای تأمین اعتبار سایر افراد مشمول استخدام نیز در حال انجام بوده و انتظار می رود تا پایان سال جاری مشکلات جذب و استخدام سایر افراد مشمول نیز به نوعی مرتفع گردد

لینک خبر





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری مازندران , ,
:: برچسب‌ها: مجوز استخدام ۳۰۷ نفر از فرزندان شهید و جانبازان بالای پنجاه درصد استان مازندران صادر شد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">