استخدامی استانداری اشکال قانونی ندارد / منتظر جذب اعتبارات هستیم
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 1 / 7 / 1393
بازدید : 292
نویسنده : ati

 بهشتی گفت: البته در دولت گذشته استخدام‌های غیرقانونی به تعداد ۴۳۰ هزار نفر انجام شده که اغلب با مدرک کمتر از دیپلم بوده و با شرایط غیررقابتی جذب دستگاه‌ها شدند که البته تبعات ناشی از این استخدامی‌های غیرقانونی بر استخدامی‌های قانونی ۵۱ هزار نفر سایه انداخت در حالی که استخدامی استانداری اردبیل نیز در دولت گذشته و استانداری وقت قانونی انجام شده ولی وعده‌های داده شده در تامین اعتبار اغلب وعده‌های نابجا بوده است که تاکنون نیز این افراد که در شرایط عادلانه و رقابتی پذیرفته شده‌اند باید با تامین اعتبار به سرعت جذب شوند.

*‌استیضاح وزیر علوم مانع از حضور وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سطح کشور به ارزش ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام وجود دارد که دولت در سفرهای استانی خود هیچ پروژه جدیدی را مصوب نمی‌کند چراکه اصلاً این امر وجاهت و شایستگی ندارد بلکه تمام توان بر این است تا پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور وزیر کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت،‌ بهداشت و نیرو به همراه رئیس سازمان گردشگری و تعدادی زیادی از وزرا حضور پیدا کرده بودند، عنوان کرد: استیضاح وزیر علوم که بر سفر رئیس جمهور به اردبیل سایه افکنده بود مانع از آن شده که وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی در استان حضور پیدا کنند تا ما بتوانیم بخشی از مشکلات بانکی و اقتصادی را در میان بگذاریم.

بهشتی علت مطرح نشدن پروژه پتروشیمی در سفر اخیر را غیردولتی بودن آن اعلام کرد و ادامه داد: این پروژه به عنوان یک پروژه غیر دولتی که با همکاری پتروشیمی شازند اراک اجرایی می‌شود نیازی به مصوبه دولت نداشت.

* دولت در پرداخت یارانه ‌به متمولین همچنان برخی ملاحظات را همچنان رعایت می‌کند

وی در مورد جمعیت انصراف‌دهنده از یارانه گفت: به دلیل آنکه آمارها به صورت ملی و متمرکز ارائه می‌شود آمار دقیقی از انصرافی‌ها در اردبیل نداریم اما در کشور ۸ درصد مردم از دریافت یارانه انصراف داده‌اند در حالی که دست دولت باز است تا گروه‌های درآمدی بالا را شناسایی کرده و اقدام به حذف آنها از لیست یارانه‌بگیران در جامعه کند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل افزود:‌ یقیناً ۷۲ میلیون یارانه‌بگیر ایرانی همگی‌شان زیر خط فقر نیستند و همچنان بر این باوریم یارانه‌بگیران از حق فردی خود بگذرند و به توسعه کشور، تحرک اقتصادی و رونق بیشتر در این حوزه کمک کنند.

بهشتی به ناقص اجرا شدن قانون هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: امروز دیگر اصلاح فرایند قبلی سخت‌تر از زمان اجرای آن است چراکه اگر یارانه پردرآمدها حذف شود اعتراض‌شان بالا رفته و سر و صدا ایجاد کند که شاید به همین دلیل دولت با ملاحظات همچنان یارانه را برای همه پرداخت می‌کند.

وی با رد شایعه تعطیلی جلسه کارگروه کشاورزی تصریح کرد: نه تنها این جلسات تعطیل نشده بلکه کارگروه و کمیته‌های آن فعال هستند و به شکل منسجم فعالیت خود را انجام می‌دهند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل در مورد اجرای رینگ گردشگری و اتصال مناطق گردشگری مشگین‌شهر به سرعین گفت: این کار با هدف ماندگاری گردشگران و ایجاد فرصت‌های درآمدی انجام می‌شود اما نیازمند حضور سرمایه‌گذاران هستیم.

بهشتی تغییر جهت در رونق‌بخشی به واحدهای تولیدی را مرموز و قابل مشاهده خواند و ادامه داد: در این مدت یکسری از واحدهای در حال تعطیلی از تعطیل شدنشان جلوگیری شده و یکسری از واحدها نیز نظیر سرم‌سازی، آرتا پلاست و شیرآلات قهرمان با موانع و مشکلات روبه‌رو بودند که سعی شده این موانع برطرف شده و آنها برای راه‌اندازی واحد خود فعالانه عمل کنند.

این مسئول افزود: البته برخی از واحدها با مشکلات خارج از توان و اختیارات استان دست به گریبان هستند که استاندار اردبیل چندین روز از هفته را در تهران برای حل مشکلات آنها در حال رایزنی با مسئولان و مدیران بانکی است تا این موانع و مشکلات برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود تعداد واحدهای تولیدی با توان اشتغال بالای ۱۰ نفر را در استان ۱۸۷ واحد بیان کرد و گفت: ۴۰ واحد تولیدی مشکل‌دار شناسایی شده و مرتب درصدد پیگیری هستیم تا با اولویت مشکلات آنها برطرف شود.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , ,
:: برچسب‌ها: استخدامی استانداری اشکال قانونی ندارد / منتظر جذب اعتبارات هستیم ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">