بانک مهر اقتصاد در آذربایجان غربی استخدام می‌کند
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 21 / 6 / 1393
بازدید : 295
نویسنده : ati

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیــــه، آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد در تاریخ دوم آبان ماه سال جاری همزمان در ۲۶ استان کشور برگزار می شود و آقایان متولد 1365/10/1 به بعد با حداقل معدل تحصیلی ۱۴ در مقطع تحصیلی کارشناسی یکی از رشته‌های امور بانکی، حسابداری، مدیریت(مالی،دولتی،صنعتی و بازرگانی)، اقتصاد (به غیر از اقتصاد حمل و نقل و کشاورزی)، علوم اقتصادی، آمار و ریاضی(محض و کاربردی)، می توانند در این آزمون شرکت کنند.

داوطلبان می توانند از تاریخ 93/6/29 لغایت 93/7/13 با مراجعه به سایت بانک مهر اقتصاد به نشانی www.mebank.ir برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند. نتایج آزمون نیز در تاریخ 93/8/10 از طریق همین سایت به اطلاع متقاضیان می رسد.

این آزمون در استان‌های خراسان رضوی، همدان، مازندران، مرکزی، کرمان، آذربایجان غربی، ایلام، فارس، لرستان، گیلان، قم، خوزستان، سمنان، آذربایجان شرقی، اردبیل، یزد، اصفهان، چهار محال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، کردستان، هرمزگان، قزوین، زنجان، گلستان، البرز و خراسان شمالی به صورت همزمان برگزار می شود و داوطلبان باید حداقل سابقه ۴ سال سکونت در استان مربوطه را داشته باشند.

سوالات هوش و استعداد تحصیلی، هفت مهارت ICDL رایانه، اقتصاد، بانکداری و مدیریت از مواد امتحانی آزمون تخصصی استخدام در بانک مهر اقتصاد هستند.





:: موضوعات مرتبط: استخدام بانک ها , ,
:: برچسب‌ها: بانک مهر اقتصاد در آذربایجان غربی استخدام می‌کند ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">