وزارت نفت برای حل مشکل بیکاری مصمم است
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 14 / 6 / 1393
بازدید : 180
نویسنده : ati

 وی با  ابراز نگرانی از وضعیت بیکاری در کشور، گازرسانی به روستاها و شهرهای کوچک را گامی بزرگ در جهت رفاه مردم و تا حدی حل معضل بیکاری عنوان کرد،گفت: فضای عمومی کشور همیشه به نحوی است که ما طرف کارگران هستیم نه سرمایه دار. البته سرمایه دار هم جای خودش را دارد اما جنس ما کارگری است و بنده نیز در تمام عمرم جهادی بوده‌ام.

زنگنه با اشاره به این که طی هشت سال گذشته ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد دلار از بودجه کشور خرج شده اما نتیجه‌ای مطلوب در پی نداشته است، تصریح کرد: عزم وزارت نفت ایجاد اشتغال در کشور است و در این راستا گازرسانی به روستاها و شهرهای کوچک را در دستور کار قرار دادیم.

وزیر نفت با بیان این که بحران بیکاری مشکلات فراوانی را در کشور ایجاد کرده، گفت: بسیاری از مشکلات کشور بعد از تحریمها، بیکاری، آن هم در سطوح تحصیل کردگان است بنابراین از جمله اقداماتی که برای حل این مسائل باید انجام شود بهبود سیاست خارجی و توسعه روابط با دیگر کشور‌هاست.

زنگنه خاطرنشان کرد: مجموعه وزارت نفت در نظر دارد که در سه سال آینده به پنج میلیون و ٢٠٠ هزار خانه جدید گازرسانی کند و با توجه به این که با این اقدام ۲ تا ۳ بخاری برای هر منزل لازم است بنابراین هفت تا هشت میلیون تقاضا برای بخاری و ۱۵ میلیون تقاضا برای وسایل جانبی بوجود می‌آید که این رویه ایجاد اشتغال می کند.

وی بیکاری را منجر به بروز فساد و ناآرامی و التهابات اجتماعی دانست و گفت: این معضلات باعث احساس شرمندگی است؛ لذا باید همگی دست به دست هم داده تا بتوان این مشکل بزرگ کشور را حل کرد.

وزیر نفت با اشاره به این که بسیاری از مطالبات کارگران و تامین اجتماعی محقق شده است ،افزود: دلیل تحقق این امر انتخاب وزیری برای وزارت کار از جنس کارگران است که این رویه حائز اهمیت بوده و فرصتی استثنایی برای جامعه کارگری است.

وی با ابراز ناخرسندی از ظهور اشرافیگری و تردد اتومبیل‌های گرانقیمت چند میلیاردی در خیابان‌های کشور گفت: پول خرید اینگونه اتومبیل‌ها بادآورده و حاصل بدبخت شدن عده‌ای از مردم بوده و صاحبان برخی از آنها رانتخوار و فاسدند که دیگران را نیز به فساد می‌کشانند.




:: برچسب‌ها: وزارت نفت برای حل مشکل بیکاری مصمم است ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">