مخالفت نمایندگان با کلیات طرح تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 4 / 6 / 1393
بازدید : 218
نویسنده : ati

 وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در بیان دلیل به کار نگرفتن نیروهای حق‌التدریسی و مربیان پیش‌دبستانی دو دلیل تناقض را عنوان می‌کند ادامه داد: آموزش و پرورش از طرفی دم از داشتن نیروی اضافه در کلانشهرها و از طرف دیگر می‌گوید به همین مقدار مازاد نیرو، در مناطق محروم نیرو کم داریم با این وضعیت در اول مهرماه برخی مناطق کشور با مشکل آموزشی مواجه می‌شوند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بار مالی این موضوع توضیح داد: پیشنهاد این است که مبلغی که به‌عنوان اضافه‌کار به نیروهای بازنشسته و سایر نیروها داده می‌شود، به نیروهای حق‌التدریسی و مربیان پیش‌دبستانی داده شود.

طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش

براساس ماده واحده یک تبصره به شرح زیر به‌عنوان تبصره ۱۰ به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۵/۷/۱۳۸۸ و اصلاحات بعدی آن الحاق می‌شود:

تبصره ۱۰- وزارت آموزش و پرورش مکلف است مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای خرید خدمتی آموزشی (گروه‌های تصریح شده با شرایط مندرج در تبصره ۹) را که در اولویت استخدام قرار دارند،‌ منحصراً و بدون رعایت ماده ۸ این قانون تا زمان اجرای قانون الحاق دو تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۹/۷/۱۳۹۱ به صورت حق‌التدریسی به کار گیرد. بار مالی ناشی از این امر از محل حق‌التدریس کارکنان رسمی وزارت آموزش و پرورش تامین می‌شود.

این قانون از تاریخ ۱/۷/۱۳۹۳ لازم‌ا لاجرا است




:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: مخالفت نمایندگان با کلیات طرح تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">