زمان مصاحبه حضوری آزمون استخدامی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان اعلام شد
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 17 / 7 / 1392
بازدید : 581
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت ومنابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت:مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان از روز شنبه ۲۷ مهرماه سا لجاری آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر شهرام موحدی با بیان این خبر افزود:با توجه موافقت استاندار استان جهت برگزاری مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان لیست اسامی پذیرفته شدگان و همچنین اطلاعیه نحوه شرکت در مصاحبه و مدارک مورد نیاز در سایت این اداره کل به نشانی http://isfahan.ivo.ir  قرارداده شده است.
ایشان افزود: تعداد افراد مصاحبه شونده  ۲۱۵ نفر است که جهت تصدی شغلهایی چون حسابداری، کارشناس امور اداری، کاردان وکارشناس علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و کارشناس مبارزه با بیماریهای دامی به رقابت می پردازند.
وی در ادامه عنوان کرد: مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی، طی زمانهای اعلام شده در سایت و از تاریخ ۲۷ مهر لغایت ۸ آبان به آدرس اصفهان بلوار کشاورز شهرک امیریه؛  اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار می شود .
موحدی گفت: دعوت شدگان می بایست با در دست داشتن شناسنامه یا کارت ملی در روز مصاحبه حضور داشته باشند وعدم حضور در تاریخ تعیین شده به منزله ی انصراف از آزمون استخدامی تلقی می شود
وی اضافه کرد: پذیرفته شدگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان حضور در مصاحبه و… به سایت این اداره کل به آدرس  http://isfahan.ivo.ir  مراجعه نمایند.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اصفهان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری اصفهان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">