پلیس گیلان 700 نفر نیروی افتخاری جذب می کند
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 19 / 5 / 1393
بازدید : 307
نویسنده : ati

 فرمانده انتظامی گیلان گفت : مجوز جذب 700 نفر پلیس افتخاری در زمینه های مختلف به استان ابلاغ شده است که زمینه بکارگیری این نیروها در حال انجام است .
به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا ، سردار ابراهیم قائد رحمتی در نشست خبری با رسانه های گروهی افزود : نیروی انتظامی برای جبران کاستی های موجود در بخش عملیاتی چند ابزار کار در ابعاد مختلف در اختیار دارد که این کمبودها را پر می کند .
وی خاطرنشان کرد : برای برون سپاری برخی فعالیت های نیروی انتظامی از قبل شرکت های انتظام به منظور تامین بخشی از امنیت جامعه ایجاد شدند و بدنبال آن کار جدیدی که هم اکنون مجوزش صادر آن شده است جذب پلیس افتخاری است که سهمیه آن در گیلان 700 نفر اعم از برادران و خواهران است .
سردار قائد رحمتی با اشاره به اینکه هم اکنون زمینه جذب این سهمیه ها در حال آماده شدن است و شرایط این جذب نیز اعلام شده است گفت : در جذب این نیروها هم از آقایان و هم خواهران به عنوان پلیس افتخاری استفاده می شود که امتیازاتی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است که یکی از این امتیازات این است که افراد با شرایط استخدام در اولویت استخدامی نیروهای انتظامی قرار می گیرند .
وی خاطرنشان کرد : هم اکنون سهمیه استان تثبیت و ثبت نام از این نیروها آغاز شده و این سهمیه در سطح استان دیده شده است تا همه بتوانند از آن استفاده کنند .
فرمانده نیروی انتظامی گیلان اظهارداشت : تاکنون همه مردم همکاران افتخاری نیروی انتظامی بوده و این تعامل همچنان ادامه دارد ولی با تعیین این سهمیه این همکاری بشکل رسمی تر برای جذب این نیروها فراهم شده است .
وی هدف این طرح را جذب همکاری های بیشتر مردم در ابعاد مختلف برای بهره مندی از این توان برای امنیت جامعه دانست .
به گفته وی یکی از شرایط پلیس افتخاری سن 18 تا 60 سال است تا بتوان از این افراد در بخش ها و تخصص های مختلف و واحدهای متعدد بکار گرفته شوند.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: پلیس گیلان 700 نفر نیروی افتخاری جذب می کند ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">