تکلیف آزمون استخدامی چهار هزار نفر در کارتابل وزیر نفت محصور است
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 19 / 5 / 1393
بازدید : 253
نویسنده : ati

 وی افزود: با توجه به نقشی که سران فتنه مثل آقای خاتمی کروبی و موسوی در کودتای پنج سال قبل داشتند شورای عالی امنیت ملی مصوبه ای داشت مبنی بر اینکه اینها با توجه به عملکردشان نباید مواضع شان بازتاب داده شود چون در راستای اهداف دشمن که قصد براندازی دارند بوده است.
رسایی ادامه داد: وزارت ارشاد در این باره خطاب به رسانه ها نامه زد، چنان جوسازی به خاطر تذکری که چند نماینده دادند از سوی همین رسانه های فتنه گر صورت گرفت که حد و اندازه ندارد ولی متاسفانه شورای عالی امنیت ملی یا وزارت ارشاد هیچ تذکری به آنها ندادند.
وی گفت: در چند روز گذشته وزارت ارشاد یک نامه دیگر به رسانه ها زد که این نامه هم دقیقا مانند نامه قبلی بود هیچ فرقی با هم ندارند فقط محتوای آن متفاوت است.
رسایی ادامه داد: محتوا مربوط به یک پرونده نفتی بین المللی است، گفتند چون قرار است حکم آن صادر شود رسانه ها حرفی نزنند و هر چیزی را که واحد حقوقی ریاست جمهوری اعلام می کند، همان را مطرح کنند.
نماینده مردم تهران افزود: این دو نامه هر دو مصوبه شواری عالی امنیت ملی بوده است چرا در یکی الزام کرده و در دیگری الزام نمی کنند.
رسایی گفت: آقای شمخانی! حرمت امامزاده را متولی آن حفظ می کند، من نمی گویم در این موضوع کسی حرف بزند بلکه می گویم هر دو این مسائل مربوط به شورای عالی امنیت ملی است و هر دو را وزارت ارشاد ابلاغ کرده است که باید به هردوی آنها عمل شود.
این نماینده مجلس ادامه داد: وقتی به کلیات مجلس حمله می کنند واحد حقوقی مجلس مانند جاهای دیگر همچون ریاست جمهوری می تواند این موضوع را پیگیری کند. نمایندگان نمی توانند خودشان عمل کنند چون وظیفه خود را انجام داده اند.
رسایی خاطر نشان کرد: اگر به یک مصوبه عمل نکنند به مصوبه دیگر شورای عالی امنیت ملی عمل نخواهند کرد. با توجه به عملکرد غلطی که وزیر نفت داشت طبیعی است که رسانه ها اعتراض کنند.
نمایده مردم تهران در پایان تذکر خود با اشاره به اینکه عده ای در مقابل مجلس در اعتراض به آزمون استخدامی وزارت نفت تجمع کردند گفت: وزیر نفت اعلام نمی کند که این آزمون، قانونی و در وقت قانونی برگزار شده است، مصاحبه ها در زمان همین وزیر صورت گرفته و بنده در این خصوص سوال کردم، تکلیف چهار هزار نفر در کارتابل وزیر نفت در حصر و زندان است. آقایانی که نگران حصر هستند بروند و این چهار هزار نفر را از حصر درآورند نه آن دو نفری که برانداز نظام بودند.




:: برچسب‌ها: تکلیف آزمون استخدامی چهار هزار نفر در کارتابل وزیر نفت محصور است ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">