تمام مهندسین ناظر بخش کشاورزی استخدام می‌شوند
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 19 / 5 / 1393
بازدید : 178
نویسنده : ati

 جوادی با اشاره به اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که دولت و مجلس به آن می‌پردازد، شاه‌بیت تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی است، گفت: برای محقق شدن تولید داخلی اتکا به پتانسیل‌های موجود داخلی امری ضروری است و باید مورد عنایت قرار گیرد.
وی با بیان اینکه احصا آمار صحیح و دقیق بخش کشاورزی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است، بیان داشت: با توجه به اهمیت آمار اجرا و انجام فرآیند جمع‌آوری آمار بخش کشاورزی از پنجم مهر ماه آغاز خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی همچنین از اصلاح الگوی کشت خبر داد و بیان داشت: در راستای اصلاح الگوی کشت در کشور برنامه‌ریزی انجام شده و در سال آتی در سه استان به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.
جوادی ابراز امیدواری کرد در برنامه پنج ساله، اصلاح الگوی کشت در تمامی استان‌ها اجرایی شود.
وی ادامه داد: با هماهنگی سه قوه با توجه به کمبود منابع آب و خاک مناسب در کشور مبارزات بی‌امان با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در صندوق توسعه ملی و استفاده از تسهیلات کم بازده در بخش کشاورزی در راستای توسعه کشاورزی صورت گرفته است.
جوادی با اشاره به جایگاه استان مرکزی در بخش کشاورزی بیان کرد: این استان از لحاظ مدیریت و نیروی انسانی کارآمد در عرصه‌های دفاع مقدس و تولید کشاورزی وضعیت مناسبی داشته و مهد مفاخر بزرگی چون دکتر قریب بوده است.
وی با اشاره به تصویب قانون استخدام مهندسین ناظر بخش کشاورزی گفت: تمامی مهندسین شامل تا یازدهم بهمن ماه امسال به استخدام بخش کشاورزی در می‌آیند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه خواستار تحول، بازسازی و اصلاح امور، توجه به اخلاق مداری، همدلی و رونق بخش کشاورزی استان توسط مدیریت جدید جهاد کشاورزی شد.




:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: تمام مهندسین ناظر بخش کشاورزی استخدام می‌شوند ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">