وزارت نفت نباید حتی یک نفر را بدون برنامه استخدام کند
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 13 / 5 / 1393
بازدید : 187
نویسنده : ati

 یک مقام مسئول با اعلام اینکه وزارت نفت می تواند با قانونمند کردن فرایند دستورات مطالعه نشده دولت گذشته در زمینه استخدام، مانع از استخدام های غیرضروری شود، اعلام کرد: وزارت نفت این فرایند را قانونمند کرده و به هیچ وجه استخدام بی‌برنامه انجام ندهد.
به گزارش پانا نیوز به نقل از وزارت نفت، محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به استخدام های صنعت نفت گفت: با این که دستورات مطالعه نشده دولت گذشته قابل اجراست، اما به نظرم بهتر است وزارت نفت این فرایند را قانونمند کرده و به هیچ وجه استخدام بی‌برنامه انجام ندهد.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر این که وزارت نفت نباید حتی یک نفر غیرضرور را برای این صنعت استخدام کند افزود: این نوع استخدام‌ها باعث بزرگ شدن بدنه دولت و در نتیجه تحمیل بار مالی فراوان خواهد بود.
نماینده مردم خمین و محلات ادامه داد: البته دولت آنچه را که مصلحت است انجام می‌دهد و ما ازسیاست دولت در این زمینه حمایت می‌کنیم.
وی درباره سرمایه‌گذاری در صنایع تکمیلی هم گفت: سرمایه‌گذاری در صنایع تکمیلی پتروشیمی با اولویت مناطق کمتر برخوردار مورد توجه قرار گیرد.
رضایی انگیزه سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تکمیلی را خوب دانست و افزود: فراهم شدن بستر سرمایه‌گذاری از سوی وزارت نفت، باعث استقبال سرمایه‌گذاران می‌شود.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور شفاف نبودن سیاستها را در بخش سرمایه‌گذاری از عوامل سلب اطمینان سرمایه‌گذاران خواند و گفت: ضروری است سیاستهای این بخش شفاف و با ثبات تدوین شود.
نماینده خمین و محلات با بیان این که برنامه فعلی وزارت نفت برای توسعه میدان گازی سازنده و مثبت است، افزود: روستاهای حوزه انتخابیه بنده گازرسانی شده و تعداد محدودی که باقی مانده است گازرسانی می‌شود.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: وزارت نفت نباید حتی یک نفر را بدون برنامه استخدام کند ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">