آخرين وضعيت و نتايج آزمون استخدامي تير ماه سال 92 در آذربايجان غربي
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 12 / 5 / 1393
بازدید : 329
نویسنده : ati

 وي در خصوص آخرين وضعيت و نتايج اين آزمون نيز گفت: در اواخر سال 92، هسته گزينش استانداري نظر نهايي خود را در خصوص نفرات اصلي قبول شده اعلام نموده و مراحل اداري آزمون نيز مورد تاييد معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور قرار گرفته و اكنون نيز در مرحله تامين اعتبار و جذب و بكارگيري قبول شدگان نهايي مي باشد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار ادامه داد: همه مسئولان كشور و استان در تلاش هستند تا موضوع و مشكل تامين اعتبار براي پذيرفته شدگان آزمون استخدامي مرتفع گردد لذا بلافاصله پس از رفع مشكل تامين اعتبار، از افراد پذيرفته شده براي شروع بكار دعوت بعمل خواهد آمد.

صفرزاده همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا امكان لغو اين آزمون وجود دارد يا خير؟ گفت: بنده به صراحت اعلام مي‌كنم كه امكان لغو اين آزمون وجود ندارد و شايعات موجود در اين خصوص به هيچ وجه صحت ندارد.

وي اضافه كرد: استانداري آذربايجان غربي تمامي مراحل اداري و قانوني آزمون استخدامي برگزار شده را به پايان رسانده و فرايند اجراي آن مورد موافقت و تاييد معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور نيز قرار گرفته و اكنون در مرحله تامين اعتبار است.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان غربي در پايان سخنان خود تاكيد كرد: اطلاع‌رساني در خصوص آزمون استخدامي برگزار شده در تيرماه سال 92، تنها از طريق سايت اطلاع رساني استانداري انجام خواهد گرفت فلذا ذينفعان با مراجعه به اين سايت مي‌توانند از آخرين اخبار و اطلاعات در اين زمينه آگاهي يابند.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانغربی , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: آخرين وضعيت و نتايج آزمون استخدامي تير ماه سال 92 در آذربايجان غربي ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">