نیروهای استخدامی سال ۹۰ پارس جنوبی به کاریابی نفت معرفی میشوند
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 6 / 5 / 1393
بازدید : 225
نویسنده : ati

 

طبق اخباری که خبرنگار اویل نیوز کسب کرده است تعداد قابل توجهی از نیروهای جدیدالاستخدام رشته های مختلف تحصلی این شرکت که در حالتهای مختلف شغلی (رسمی-قراردادی، پیمانی و … ) هستند به زودی به دیگر شرکتها منتقل میشوند.
لازم به توضیح است در سال ۱۳۹۰ و در طرحی بی سابقه اقدامات لازم برای برگزاری آزمون و مصاحبه و جذب ۱۰۰۰ نیروی جدید در شرکت نفت وگاز پارس با پافشاری مسئولان وقت این شرکت انجام شد که حضور بدون برنامه این نیروها که نیمی از آنان از داوطلبان بومی بودند،با انتقادات فراوانی روبرو شد.
گفته می شود بر اساس تصمیم مدیران شرکت ملی نفت انتقال این نیروها به شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی و همچنین شرکتهای استانی در دستورکار قرار گرفته است
در اینرابطه نیز گلایه ای از یک مهندس نفت شاغل در پارس جنوبی به اویل نیوز رسیده است که خلاصه ای از آن بدین شرح است:

در سال ۱۳۹۰ ، شرکت نفت وگاز پارس به عنوان متولی توسعه میدان گازی پارس جنوبی اقدام به جذب تعدادی از فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه صنعت نفت نمود. فارغ التحصیلان صنعت نفت با توجه به شرایط ممتازی تحصیلی و همچنین تعهد خدمت در شرکت ملی نفت، امکان فعالیت در شرکت های مختلف تابعه شرکت نفت در اقصی نقاط کشور را داشتند اما با توجه به نیاز اساسی کشور به توسعه میدان پارس جنوبی و تاکید مقام معظم رهبری و از سوی دیگر وعده وعیدهای مختلف ارائه شده از سوی شرکت نفت و گاز پارس و مدیریت وقت، منطقه ویژه پارس جنوبی را انتخاب نموده و در این شرکت مشغول به فعالیت گردیدند. بدیهی است که انتخاب این شرکت و کار در منطقه پارس جنوبی شرایط سخت آب و هوایی و مشکلات دیگری از قبیل زندگی اقماری و دوری از خانواده را به دنبال داشته است.
اکنون بعد از گذشت ۳ سال و تغییر مدیریت در شرکت نفت و گاز پارس و شرکت ملی نفت، جدول سازمانی شرکت نفت و گاز پارس نسبت به قبل تغییر کرده و در چارت جدید سازمانی تعداد نیروهای متخصص مهندسی نفت به طور چشمگیری کاهش یافته است. لذا قرار است جمع کثیری از متخصصان مهندسی نفت پس از گذشت سه سال و کسب تجربه و تخصص لازم به عنوان نیروهای مازاد به اداره تامین نیروی شرکت ملی نفت معرفی گردند.
مسئله ای که در صورت تحقق بلاتکلیفی، بیکاری و سردرگمی جمع کثیری از نخبگان را به دنبال خواهد داشت. این در حالی است که فازهای در حال توسعه میدان پارس جنوبی هنوز به بهره برداری نرسیده و پروژه های بسیاری در حال انجام هستند و پیشرفت مطلوبی نداشته اند. لذا با وجود این عقب ماندگی شدید در توسعه میدان، اخراج این تعداد نیروهای متخصص نفتی که جزو فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه صنعت نفت بوده و با درخواست و نیاز شرکت نفت و گاز پارس مشغول به فعالیت شده بودند چه توجیهی دارد؟




:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: نیروهای استخدامی سال ۹۰ پارس جنوبی به کاریابی نفت معرفی میشوند ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">