ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین تکلیف استخدامی های سال گذشته
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 / 4 / 1393
بازدید : 312
نویسنده : ati

 دلپسند افزود: باید از طریق دریافت مجوزهای جدید و جابه جایی نیروی انسانی مازاد در دستگاه های نیازمند، مشکل نیروهای مازاد قراردادی را رفع کرد و همچنین آمادگی این را داشته باشیم که در صورت نیاز به تعدیل، کار ناپخته ای انجام ندهیم. وی از خالی بودن ۴۲ درصد از پست های استان خبر داد و خاطر نشان کرد: برآیند مردم از دستگاه های دولتی مثبت نیست و در این زمینه نمره قبولی کسب نکرده ایم.

معاون استاندار بیان کرد: با این که هدف نظام اداری و دستگاه های دولتی خدمت به مردم برای توسعه در ابعاد مختلف است اما مردم از بیرون به شکلی به دستگاه های دولتی نگاه می کنند که گویا نتوانسته ایم از ظرفیت های لازم استفاده کنیم و یا این ظرفیت ها را نداریم .

دلپسند افزود: ادارات به جای این که عامل محرک و تأثیرگذاری برای توسعه باشند، درگیر عوامل درونی هستند و نظام اداری ما مانعی در سرعت بخشیدن به توسعه شده و کند و هزینه بر است.

وی ادامه داد: این گمان وجود دارد که سیستم کم تحرک است و مسئولیت پذیر نیست و این عوامل باعث شده تا به هدف غایی و نهایی که برای دستگاه ها متصور است نرسیم.

وی عنوان کرد: هر چند در این مورد نظام آماری مستند نداریم و نمی خواهیم عملکرد دستگاه ها را نیز زیر سوال ببریم اما سرعت دادن به روند رسیدگی به امور مردم لازم است.

وی بهره گیری از دولت الکترونیک را راهکاری اصلی برای چابک سازی دستگاه های دولتی استان دانست و گفت: استان خراسان شمالی برای اجرای طرح دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری نیز با کمبود زیرساخت مواجه است.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خراسان شمالی , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین تکلیف استخدامی های سال گذشته ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">