مانع تراشی وزارت نفت در استخدام جوانان تحصیلکرده قابل تامل است
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 18 / 4 / 1393
بازدید : 213
نویسنده : ati
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: چگونه است که در دولت اعتدال شما تلاش برای مدارا و رحمت با کفار مشاهده می‌شود ولی در وزارت نفت در استخدام جوانان زحمتکش و تحصیلکرده که تمامی مراحل قانونی استخدام را گذرانده‌اند با بهانه‌های واهی مانع تراشی می‌شود.
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ سیدعلی محمد بزرگواری نماینده کهکیلویه و بهمئی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 17 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود با استناد به اصل 84 قانون اساسی خطاب به رئیس جمهور، گفت: براساس  فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه دیدار با مسئولان نظام به شما متذکر می‌شوم که اعتدال یعنی اسلام از این رو رعایت آن الزامی است.
وی ادامه داد: چگونه است که در دولت اعتدال شما تلاش برای مدارا و رحمت با کفار مشاهده می‌شود ولی در وزارت نفت در استخدام جوانان زحمتکش و تحصیلکرده که تمامی مراحل قانونی استخدام را گذرانده‌اند با بهانه‌های واهی مانع تراشی می‌شود.
بزرگواری افزود: چگونه است که به بهانه وجود چند استثناء با سرنوشت تحصیلی 3 هزار دانشجوی دکتری توسط وزیر علوم بازی می‌شود.
این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری انتصاب برخی سرپرستان برای دانشگاه‌ها اظهار داشت: انتصاب سرپرستان در دانشگاه‌ها که در فتنه 88 نقش داشتند جای تأمل دارد.
عضو کمیسیون کشاورزی،‌آب و منابع طبیعی مجلس خطاب به روحانی گفت: نباید به بهانه اعتدال نیروهای مؤمن و متعهد کنار زده و به فراموشی سپرده شوند.
 




:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: مانع تراشی وزارت نفت در استخدام جوانان تحصیلکرده قابل تامل است ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">