پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در خوزستان همچنان در بلاتکلیفی بسر می برند
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 10 / 4 / 1393
بازدید : 318
نویسنده : ati

 ˈفرزانه توحیدی پورˈ یکی دیگر از پذیرفته شدگان این آزمون نیز با بیان اینکه این آزمون استخدام ارتباطی با طرح استخدامی مهر آفرین نداشته اما قبول شدگان در آزمون هنوز در انتظار استخدام بسر می برند. افزود:برخی از قبول شگان این آزمون به امید استخدام در دستگاههای دولتی در دو سال گذشته ازدواج کرده و تشکیل خانواده داده اند اما همچنان وضعیت استخدام آنها روشن نیست.
وی گفت:پذیرفته شدگان معترض برای روشن شدن وضعیت استخدام خود
در خردادماه امسال به استانداری خوزستان در اهواز مراجعه کرده اما اجازه ورود به آنان داده نشد.
وی اظهار داشت:در این تجمع اعتراضی مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان خطاب به معترضان گفت:دولت یازدهم و مسوولان استانی تلاش بسیاری برای تامین اعتبار بکارگیری داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دستگاه های دولتی انجام داده اند.
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری دولت دهم در سال 90 سهمیه سه هزار ردیف استخدامی به استان خوزستان تعلق گرفت که برای جذب یک هزار و 168 نفر در دستگاه های دولتی این استان تعداد دو هزار و 298 نفر معادل سه برابر ظرفیت استخدامی به مصاحبه دعوت شده و در نهایت 999 نفر پذیرفته شدند ضمن اینکه یکصد پست خالی نیز باقی ماند که به آزمون مرحله دوم افزوده شد.
در مرحله اول آزمون تعداد پذیرفته شدگان شامل یک نفر در مقطع دکترا،114 نفر در مقطع فوق لیسانس،844 نفر در مقطع لیسانس و 40 نفر در مقطع فوق دیپلم به دستگاه های اجرایی معرفی شدند.
طبق گفته مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان در خصوص تامین اعتبار برای پرداخت حقوق افراد شفاف سازی لازم صورت نگرفته و همواره چگونگی تامین اعتبارات مورد نیاز محل بحث بوده است.
ˈقاسم صنگوری سواریˈ اظهار داشت:برای رفع این مشکل ، در بخش نیروی انسانی به دنبال تامین شماره مستخدمی برای افراد پذیرفته شده بوده و هماهنگی و مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده است.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خوزستان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در خوزستان همچنان در بلاتکلیفی بسر می برند ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">