گردهمایی اعتراض آمیز استخدامی های بلاتکلیف اردبیل/ اظهارات ضد و نقض مسئولان
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 8 / 4 / 1393
بازدید : 340
نویسنده : ati

 بهانه عدم تامین اعتبار پذیرفته نیست

داور با یادآوری پیگیری وضعیت استخدامی خود از اداره استخدام تصریح کرد: نظر این دستگاه بر این است که تا حداقل سه سال دیگر نمی توان استخدامی ها را تامین اعتبار کرد.

وی افزود: در عین حال نظارت راهبردی بر این اعتقاد است که از ۶۵۰ هزار نفر استخدامی کشور ۴۵۰ هزار نفر غیر مجاز و بیش از ظرفیت بوده است.

این قبول شده در آزمون استخدامی اردبیل با بیان اینکه برای رفع مشکل استخدامی حداقل با ۲۰ مقام مسئول صحبت کردیم، ادامه داد: هر یکی از مسئولان نظر متفاوتی به نسبت دیگری دارد و حتی در اعلام نظر به اجماع نرسیده اند.

نمایندگان اردبیل ورود کنند

در عین حال یکی دیگر از نیروهای گزینش شده با بیان اینکه استخدام شده ها در روند کار هیچ دخالتی نداشته اند از غفلت مسئولان در خصوص وضعیت پیش آمده ابراز گلایه کرد.

محرم قادری به خبرنگار مهر گفت: یک نیروی متقاضی در آزمون قانونی دولت شرکت کرده و تمامی مراحل گزینش و مصاحبه را سپری می کند و این در حالی است که در نهایت هیچ نهادی مسئولیت این مهم را برعهده نمی گیرد و کسی پاسخگوی ما نیست.

گردهمایی امروز معترضان در مقابل استانداری اردبیل

وی با طرح این سوال که چرا نمایندگان در خصوص این مشکل پیش آمده سکوت کرده اند، بیان داشت: چنین برخوردی مردم عادی را نسبت به اتفاق پیش آمده بدبین می کند.

دولت یازدهم ما را گزینش کرد

قادری با بیان اینکه بهانه کمبود اعتبار پذیرفته نیست، ادامه داد: با وجود اینکه این طرح و آزمون آن در دولت دهم صورت گرفت، اما تمامی استخدامی ها در دولت یازدهم که امروز مسئولیت این کار را بر عهده نمی گیرد، گزینش شده اند.

همچنین احمد داور با ابراز گلایه از وضعیت برخورد مدیران فعلی عنوان کرد: این گردهمایی قانونی است، ولی در انجام آن نیز با مشکلات و مقاومت مواجه بودیم.

وی با تاکید به اینکه نیروی متقاضی نه قانون گذار است و نه دخالت کننده در روند اداری اضافه کرد: به خاطر این آزمون زندگی فردی بسیاری از نیروها دچار آسیب شده است.

نادیده گرفتن آسیب اجتماعی ناشی از بیکاری

به گفته داور برخی از افراد به هوای استخدام ازدواج کرده اند با توجه به وضعیت فعلی استخدامی خود زندگی شان به طلاق کشیده شده است.

وی با بیان اینکه شمار قابل توجهی نیز شغل قبلی خود را از دست داده اند، اضافه کرد: طبق وعده استاندار سابق مبنی بر به کار گیری افراد از دی ماه سال گذشته افراد استخدامی ملزم به ترک محل کار قبلی خود شدند.

استخدامی که قرار بود ۸۵۰ نفر از لیست  ۱۶ هزار نفر بیکار اردبیل بکاهد امروز خود به تشدید کننده بیکاری و به عنوان یکی از دغدغه های جدی استان تبدیل شده است.دغدغه ای که موجب شد نیروهای استخدامی به جای حضور در پشت میزهای کاری خود پشت درهای بسته استانداری پاسخ سوال به حق خود را از مسئولان بخواهند.مآمیزا”




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: گردهمایی اعتراض آمیز استخدامی های بلاتکلیف اردبیل/ اظهارات ضد و نقض مسئولان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">