جذب ۳۰۰۰ نیرو در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی، بزودی
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 7 / 4 / 1393
بازدید : 210
نویسنده : ati

 
وی افزود: همچنین برنامه راهبردی و استراتژی و تشکیلات نوین سازمان تأمین‌اجتماعی درحال تدوین است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از جذب نیرو در این سازمان خبر داد و افزود: به زودی بیش از ۳۰۰۰ نفر در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی از طریق آزمون استخدام خواهند شد.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان البرز نیز در این نشست گفت: ۴۰۰ هزار بیمه شده اصلی از طریق هفت شعبه، چهار کارگزاری وسه واحد اقماری خدمات بیمه ای مورد نیاز را دریافت می کنند.
مرتضی سلامی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان البرز را ۱۲ هزار نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته رشد منفی داشته است.
وی با تقدیر از توجه ویژه مدیر عامل وهیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با ارتقای خدمات گفت: مقرر شده شعبه ۴ تامین اجتماعی در شهرستان کرج راه اندازی شود.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز نیز در این نشست با ارائه عملکرد تأمین اجتماعی در بخش درمان این استان گفت: در سال گذشته قریب به ۱۵ میلیون بار مراجعه به مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان البرز انجام شده است.
دکتر ابوالفضل آفریده افزود: همچنین در سال گذشته ۱۵۰ هزار عمل جراحی انجام شده و۲ میلیون و۱۱۰ هزار ویزیت سرپایی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان البرز انجام شده است.
همچنین رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان استان البرز در این نشست با اشاره به دوره مدیریت جدید گفت: در این دوره سازمان تامین اجتماعی دارای ثبات شده وتعامل مدیران این سازمان با شرکا به بهترین نحو انجام می شود.
قلی شادبخش افزود: برای نخستین بار مطالبات بازنشستگان تأمین اجتماعی از ابتدای فروردین ماه پرداخت شده است که در سالهای گذشته عملی نشده بود.
وی حل معضل بیمه تکمیلی بازنشستگان ورضایت مستمری بگیران از خدمات درمانی مراکز طرف قرارداد را از برنامه های موفق سازمان در زمان مدیریت جدید دانست واظهار امیدواری کرد: با توسعه وتجهیز وتأمین نیروی انسانی متخصص بیمارستان البرز شاهد رضایت بیشتر بیمه شدگان باشیم.
در پایان این نشست دکتر نوربخش به همراه سایر مدیران از بخشهای مختلف بیمارستان البرز بازدید واز بیماران عیادت ودلجویی کرد.
گفتنی است مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سفر به استان البرز از شعبه ۳ تامین اجتماعی کرج نیز بازدید کردند.




:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: جذب ۳۰۰۰ نیرو در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی، بزودی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">