نظام پرداخت دستمزد کارکنان حوزه سلامت بازنگری می شود
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 5 / 4 / 1393
بازدید : 205
نویسنده : ati

 وی از راه اندازی دوره های کوتاه مدت پرستاری تخصصی برای بخش های ویژه در بیمارستان های کشور خبر داد و افزود : بازنگری لباس پرستاران و اتخاذ سیاست های جدید آموزش مداوم از برنامه هایی است که سازمان نظام پرستاری در دستور کار دارد.
معاون وزیر بهداشت از اجرای برنامه ارزیابی مدیران پرستاری توسط مردم و پرستاران خبر داد و گفت : امور پرستاری بخش خصوصی نیز با تشکل کارگروهی متشکل از صاحب نظران مرتبط ساماندهی می شود.
وی افزود : در نظر گرفتن مشوق های آموزشی – انگیزشی برای مناطق محروم ، بازنگری آموزش پرستاری ، اضافه کردن سند حقوقی به پرونده بیمار و توانمند سازی مدیران پرستاری دانشگاه ها و بیمارستان ها هم از دیگر برنامه هایی است که در حوزه معاونت پرستاری وزارت بهداشت اجرا می شود.
میرزابیگی دستاوردهای سازمان نظام پرستاری را تشریح کرد و از جبران کمبود نیرو ، تعریف و تثبیت جایگاه سازمان پرستاری و بازنگری نظام پرداخت به عنوان بخشی از دستاوردهای این سازمان یاد کرد.
وی پرداخت مطالبات کارکنان حوزه سلامت از جمله گروه های پرستاری را در سال ۹۲ از دیگر دستاوردهای معاونت پرستاری برشمرد و افزود : به کارگیری نیروهای جایگزین در زمان مرخصی زایمان ، استفاده از دانشجویان گروه پرستاری در بالین به صورت مقطعی و کمکی، صدور مجوز استخدام های قراردادی در گروه پرستاری به دانشگاه های علوم پزشکی و به روز رسانی مواردی چون کارانه و اضافه کاری در ماه های نخست سال جاری هم از دیگر دستاوردهای نظام پرستاری است.
معاون وزیر بهداشت استفاده مناسب از فرصت به وجود آمده در پی ابلاغ سیاست های رهبری در طرح تحول سلامت ، تشکیل معاونت ، تعامل وزیر بهداشت با نهادها و ارگان های دخیل در سلامت کشور و پرهیز از افراط و تفریط را از الزامات حوزه سلامت معرفی کرد.
وی مهم ترین نقص در طرح تحول سلامت را نظام پرداخت دانست و افزود : اگر نظام پرداختی درست شود بر اساس استانداردهای پرداختی پاسخگو خواهیم بود.




:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: نظام پرداخت دستمزد کارکنان حوزه سلامت بازنگری می شود ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">