وضعیت جذب خانواده ایثارگران در آزمون استخدام استانداری لرستان مشخص نیست
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 3 / 4 / 1393
بازدید : 261
نویسنده : ati

 

وی افزود: بحث معرفی فرزندان  شاهد و ایثارگر برای جذب در دستگاه های اجرایی در حیطه وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است و استانداری در این زمینه هیچ گونه نقشی ندارد و بیشتر نقش هماهنگ کننده دارد.

مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران تصریح کرد: در سال های گذشته در بحث آزمون استخدامی که در استان از طریق استانداری برگزار شد، از مجموع 1000 نفر سهمیه استان، تعدا 250 نفر از آن ها از فرزندان و خانواده های شاهد و ایثارگر انتخاب شدند.

دریکوند بیان کرد: تاکنون در زمینه جذب این افراد پذیرفته شده به علت نبود اعتبارات لازم تصمیم‌گیری خاصی در رابطه با تعیین تکلیف و به کارگیری آنها در دستگاه های اجرایی استان انجام نشده است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات استانداری لرستان در مورد فرزندان شاهد و ایثارگر استان اظهار کرد: کار مهمی که در استانداری لرستان انجام شد اولویت را به فرزندان شاهد و ایثارگری که دارای مدارک تحصیلی پایین تر از دیپلم بودند داده شد.

وی افزود: با همکاری استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تعداد 20 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر با اولویت سطح تحصیلات پایین به بخشداری ها و فرمانداری های سراسر استان معرفی شدند و در این راستا استانداری لرستان هم نزدیک به 10 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر را به صورت کارورز مشغول به کار نموده است.

مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران گفت: متاسفانه هم اکنون نه تنها در خانواده های شاهد و ایثارگر بلکه در عموم آحاد مردم در جامعه شاهد مشکل افزایش سن و بیکاری هستیم.

وی بیان کرد: اقدام دیگری که از طریق استانداری لرستان در ارتباط با معرفی فرزندان شاهد و ایثارگر انجام گرفت، مکاتباتی با  شرکت ها و پروژه هایی که در استان فعال هستند شده  تا در مورد به کارگیری و جذب آن ها اقدامات لازم صورت گیرد، اما هنوز سهمیه ای از طرف آن ها به ما ابلاغ نمی شود.




:: برچسب‌ها: وضعیت جذب خانواده ایثارگران در آزمون استخدام استانداری لرستان مشخص نیست ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">