استخدامی‌های نافرجام چشم انتظار تدبیر دولت
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 348
نویسنده : ati

 تعدادی از این جوانان که اغلب از خانواده‌های محروم اما با شرافت و دارای تحصیلات لیسانس و بالاتر هستند با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل به بیان مشکلات خود پرداختند.
تنها خواسته این جوانان عمل کردن مسئولان به وعده‌هایشان است که هر چند در ظاهر خواسته زیاد بزرگی نیست اما یک سال است که این آرزو و خواسته آنها تحقق پیدا نکرده به‌ طوری که برخی از این جوانان با ناامیدی از تنگناها و مشکلات اقتصادی می‌گویند که دست از کارهای سابق خود کشیده‌اند تا بالاخره با نهایی شدن استخدامشان جذب دستگاه‌های مختلف شوند اما دریغ از دعوت به کار آنها که آرزویشان را حبس کردند و انتظار می‌کشند تا در یک صبح دل‌انگیز تابستان امسال با فراخوان اولین روز کاری خودشان را جشن بگیرند.
مقام عالی استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس و در مورد حل مشکلات هزار نفر نیروی استخدام شده در استانداری اردبیل گفت: سال گذشته آزمونی برگزار شد و بیش از هزار نفر مراحل استخدام را طی کردند و حتی مورد گزینش قرار گرفتند ولی به دلیل تأمین نشدن منابع اعتباری همچنان معطل هستند.
مجید خدابخش با عذرخواهی از این جوانان افزود: تذکری که امام جمعه اردبیل در نماز جمعه به مدیران و مسئولان داد بیشتر خطاب به نمایندگان استان در مجلس بود، لذا سعی و اهتمام بر این است تا با تأمین منابع مالی که معاون رئیس جمهور قول تأمین آن را داده شاهد شروع به کار این جوانان باشیم.
وی تصریح کرد: نمی‌توانم زمان دقیقی برای جذب این جوانان در ادارات بدهم اما همه تلاش‌ها بر این است تا در این باب پیگیری‌ها و اقدامات جدی انجام و نتیجه کار هر چه سریعتر با آغاز به کار این جوانان ختم شود.
نوبخت قول حتمی در حل مشکل استخدامی‌ها داده است
دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل نیز در این رابطه خاطر نشان کرد: با اعتراض استخدامی‌های استانداری به مراجع مختلف بنده بنا به توصیه نماینده ولی‌فقیه در استان موضوع را رصد کرده و از طریق معاونت راهبردی رئیس جمهور این موضوع را در حال پیگیری داریم.
کمال‌الدین پیرمؤذن اضافه کرد: قرار شده با توجه به ملی بودن این مشکل دولت راه حلی به‌ویژه برای تأمین منابع اعتباری استخدامی‌های جدید در پیش بگیرد تا این نفرات که خواسته و مطالبه آنها به حق است، جذب ادارات شوند.
گزارش از: شهرام جباری




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام استانداری اردبیل، استخدامی‌های نافرجام چشم انتظار تدبیر دولت ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">