استخدام 27000 دهیار در كشور
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 26 / 3 / 1393
بازدید : 254
نویسنده : ati

 وی با اشاره به محورهای اقتصاد مقاومتی و ضرورت تقویت آن در مناطق روستایی و محروم افزود: اقتصاد مقاومتی اقتصاد پویا و رو به بوده که بیشتر منافع عمومی را هدفگذاری کرده و می تواند مکمل و مدوم حماسه سیاسی و افزایش دهنده قدرت چانه زنی ایران در عرصه بین المللی باشد.

پیرموذن تصریح کرد: با تقویت انسجام داخلی و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه و ظرفیت خوبی برای دهیاران و شوراها فراهم شده تا در مسیر بهبود زندگی روستاییان و کارهای خطیر و بی نظیر در حوزه عمرانی و خدماتی حرکت های سازنده ای شاهد و ناظر باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با تدبیر دولت یازدهم جلوی نابودی دریاچه ارومیه و سونامی نمک که به شهرهای مختلف کشور در حال پیشروی بود گرفته شده و در کنار آن با واردات بنزین استاندارد، مرگ و میر 4 هزار ایرانی که بر اثر سوخت ناپاک و غیراستاندارد خطر آن احساس می شد، گرفته شد.

وی بها دادن به محیط زیست سالم و مهیا کردن روستاها برای جذب گردشگران را بیان و اظهار کرد: مدیریت اثربخشی که امروز در روستاها مد نظر است می تواند نقشه راه توسعه همه جانبه باشد.

دبیر فراکسیون محیط زیست مجلس بیان کرد گفت: تنها پرداختن به کارهای عمرانی در روستاها دیگر پاسخگو نیست بلکه باید همه سعی  کنیم تا اقتصاد تولید و سودآوری در بخش روستایی تقویت شده و کمتر شاهد مهاجرت بی رویه جوانان و اقشار دیگر مردم به سایر شهرها باشیم.




:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام 27000 دهیار در كشور ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">