بلاتکلیفی قانون استخدام مربیان حق‌التدریس
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 21 / 3 / 1393
بازدید : 229
نویسنده : ati

 نورعلی ادامه داد: در حال حاضر مربی یک کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای تمام مسوولیت‌های یک کارگاه آموزشی از جمله آموزش تئوری، آموزش عملی، انبارداری، نظافت کارگاه، مشاوره به کارآموزان، ثبت نام کارآموزان و گرفتن آزمون از داوطلبان و بسیاری دیگر از وظایف را بر عهده دارد در حالی که هیچگونه وقت اضافه‌ای برای او جهت فعالیتهای جانبی مانند مطالعه، تحقیق و پژوهش، ورزش و حتی رسیدگی به امور شخصی و خانواده وجود ندارد این در حالی است که بسیاری از آنها با افتخار در روستاهای دورافتاده، مناطق عشایری صعب‌العبور، زندان‌ها و پادگان‌ها به امر مقدس مهارت‌آموزی مشغولند.
این مربی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور اضافه کرد: در مقایسه با ارگان‌های متولی امر آموزش مانند آموزش و پرورش که در آنها برای هر یک از وظایف و مسوولیت‌ها حداقل یک نفر با حقوق مستقل و حتی بالاتر مشغول کار است، مربیان فنی و حرفه‌ای وظایف شش نفر را با حقوق مستقل بر عهده دارند که در بسیاری موارد از حقوق دیگر ادارات دولتی کمتر است.
وی خاطر نشان کرد: 80 درصد کارگاههای آموزش فنی و حرفه‌ای در دست مربیان حق التدریسی است که ماهیانه حقوق ناچیزی بین 300 هزار تا 400 هزار تومان می‌گیرند و از این بابت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.
این مربی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در پایان با تاکید بر رفع دغدغه‌های فکری و معیشتی معلمان حق التدریس و مربیان فنی و حرفه‌ای کشور، پیگیری وضعیت استخدام مربیان حق‌التدریس از سوی نمایندگان مجلس را خواستار شد.




:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: بلاتکلیفی قانون استخدام مربیان حق‌التدریس ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">