انتقاد آقای محمدی از بلاتکلیفی قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 19 / 3 / 1393
بازدید : 382
نویسنده : ati

 رئیس مجمع نمایندگان استان با تأکید بر اینکه تعلل استانداری ضایعه‎ای بود، یادآور شد: با راه‎اندازی کامل مجتمع کشت و صنعت خرم‎آباد ۴۰۰۰ نیرو جذب می‎شود و این در حالیست که به راحتی استخدام ۳۰۰۰ نفر در ادارات استان از دست رفت. برخی آقایان آن زمان آزمون شخصی گرفته و بستگان خود را مشغول به کار کردند و رفتند اما بچه‎های مردم هنوز در بلاتکلیفی به‎سر می‎برند.

وی با بیان اینکه بیکاری در لرستان نسبت به سایر استان‎ها وحشتناک فاصله ایجاد شده، تصریح کرد: در آماری که من گرفته‎ام ۵۰۰ هزار نفر بیکار در استان وجود دارد که ۱۶۰ هزار نفر از آنان دارای مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس هستند و ۴۰ درصد این جمعیت بیکار در مرکز استان قرار دارند. تلاش می‎کنیم درصد بیکاری در لرستان کمتر شود که چند پروژه مهم داریم و امیدوار شده‎ایم که نمونه‎اش کشت و صنعت است.

آقامحمدی تأکید کرد: با تعیین تکلیف کشت و صنعت به اعتماد به نفس رسیده‎ایم که می‎شود هم امکانات تعطیل شده‎ را دوباره احیا کرد و هم امکان جدید گرفت، هرچند گرفتن آن از دولت بسیار سخت است. می‎خواهیم از این وضعیت بن بست بیرون بیاییم که با آمدن چندین سرمایه‎گذار خارجی امیدوار شده‎ایم.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در ادامه بیان کرد: مدیرانی وجود دارند که می‎گویند استخدام نداریم اما می‎شنویم که چند ده نیرو را جذب کرده‎اند. به آنان می‎گویم من که برای بچه خودم نمی‎خواهم اما چرا بچه‎های مردم عام را جذب نمی‎کنید؟ می‎گویند خانواده شهید هستند ولی پیگیری که می‎کنیم متوجه می‎شویم یکی از فامیل‎های دور شهید هستند. خانواده شهدا روی سر همه ما جا دارند اما برخی مدیران به اسم این عزیزان، بستگان خودشان را جذب کنند.

وی اضافه کرد: متأسفانه این وضعیت نابسامان وجود دارد اگر ادارات بودجه‎ای برای جذب نیرو دارند چرا از آن ۱۰۰۰ نفر قبول شده آزمون استانداری جذب نمی‎کنند.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری لرستان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام , انتقاد آقای محمدی از بلاتکلیفی قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">