30 درصد از مجوزهای جذب به ایثارگران اختصاص دارد
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 14 / 3 / 1393
بازدید : 354
نویسنده : ati

 

همسو با سیاست های دولت و براساس قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، 30 درصد از مجوزهای جذب نیروی انسانی در شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی به ایثارگران اختصاص دارد.
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در حاشیه مراسم تجلیل از جانبازان این شرکت به خبرنگار شانا گفت: بر اساس سیاست های دولت و وزارت نفت مبنی بر تخصیص 30 درصد از سهمیه های استخدامی به ایثارگران، این موضوع در شرکت پالایش و پخش اجرایی شده است. 
حسن نصر اصفهانی افزود: از هر مجوز استخدامی که به این شرکت داده می شود، 25 درصد به جانبازان، آزاداگان و فرزندان شهدا اختصاص دارد که بر اساس نیازهای شرکت، از سوی بنیاد شهید به ما معرفی می شوند.
وی با بیان اینکه 5 درصد نیز مختص ایثارگرانی است که در آزمون های استخدامی شرکت می کنند، افزود: به این افراد در آزمون های استخدامی امتیازهای خاصی تعلق می گیرد.
به گفته وی علاوه بر استخدام این افراد، امتیازهای دیگری نیز برای آنها تعیین شده است که اجرا می شود.
نصراصفهانی با اشاره به وجد 6227 ایثارگر در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، گفت: از این تعداد، 438 نفر به مقام رفیع شهادت نائل شده اند.
وی ادامه داد: 2350 نفر جانباز، 356 نفر آزاده، 1200 رزمنده دوران دفاع مقدس و 1900 نفر از منصوبان شهدا نیز مابقی افراد ایثارگر شرکت ملی پالایش و پخش را تشکیل می دهند.
به گزارش شانا عصر دیروز (شنبه، ده خردادماه) همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز برنامه ای با عنوان "جشن زلال صبر و ایثار" برای جانبازان شاغل در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و خانواده های آنها در باشگاه شماره یک صنعت نفت برگزار شد.

 





:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: 30 درصد از مجوزهای جذب به ایثارگران اختصاص دارد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">