دلایل تأخیر در اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 12 / 3 / 1393
بازدید : 302
نویسنده : ati

 مدیر روابط عمومی نفت پاسخ داد؛

دلایل تأخیر در اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت
به گزارش اویل نیوز، محمد ناصری، مدیر روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در گفت‌وگویی با اشاره به صحبت با متقاضیان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران گفت: این موضوع در رأس کارهای مدیریت منابع انسانی جناب وزیر قرار گرفته است که البته مقداری زمان‌بر خواهد بود.

وی افزود: متأسفانه واقعیت امر این است که یکی از مشکلات ما در بخش نفت استخدام‌های بی‌قاعده و بی‌ضابطه‌ای بود که تا کنون وجود داشت و همین امر باعث شد که فرآیند ثبت‌نام این افراد این چنین طولانی شود.

ناصری ادامه داد: زمانی که آقای زنگنه وزارت نفت را تحویل دادند ۸۰ هزار نیرو در این بخش وجود داشت، در حالی که این آمار اکنون به ۲۰۰ هزار نفر رسیده است که به هیچ‌وجه از توزیع مناسبی برخوردار نیستند؛ یعنی ما در بخشی با تورم نیرو مواجهیم و در بخشی دیگر نیازمند نیرو. این مسائل باید حل شود.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به اقدامات انجام شده در این خصوص اشاره کرد و بیان داشت: در دوره قبل بدون نیازآزمایی واقعی بخش‌ها، اطلاعیه استخدام داده شد که ما اکنون در حال بررسی این موضوع هستیم تا متوجه شویم جذب نیروها تا چه اندازه‌ واقعی است.

جانمایی دقیق نیروها در شرکت ملی نفت زمان‌بر خواهد بود

وی خاطرنشان کرد: این کار فرآیندی زمان‌بر است؛ چرا که تعداد افراد زیاد است و همچنین ده‌ها شرکت، منطقه، حوزه و ناحیه داریم که این نیروها باید در آنجا پخش شوند.

ناصری همچنین تاکید کرد: تنها بحث استخدام و جذب این نیروها نیست. نیروی خوب زمانی که در جایی قرار گیرد و استفاده مناسبی از آن نشود، هرز می‌رود و دچار سرخوردگی می‌شود. طبیعتاً این نیرو پس از دو سال دیگر کاربری قبل را نخواهد داشت و نیروی خوبی نخواهد بود که این اتفاق نباید رخ دهد.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان کرد: بر اساس مباحث علمی نیز می‌دانیم که زمانی نیروی انسانی در بخشی زیاد شود، کارایی نیرو کاهش می‌یابد و کار نیز درگیر بوروکراسی‌ها و دست به دست شدن‌های نابجا می‌شود که تنها نتیجه آن بالای رفتن هرینه نیروی انسانی و کاهش کیفیت است و بس.

وی به متقاضیان استخدام در شرکت ملی نفت ایران اطمینان داد که این موضوع یکی از دستور کارهای دائمی مدیریت منابع انسانی آقای وزیر قرار گرفته و رها نشده است و انشاالله مرتفع خواهد شد.

منبع:خبرگزاری دانشجو





:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: دلایل تأخیر در اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">