با گذشت ۱۰ ماه از برگزاری آزمون استخدامی قبول‌شدگان استخدام استانداری همچنان بلاتکلیف هستند
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 18 / 1 / 1393
بازدید : 430
نویسنده : ati

 اردبیل، قبول‌شدگان در این آزمون که نزدیک به هزار نفر از آنها در دستگاه‌های اجرایی مختلف واجد شرایط تشخیص داده شده و تمام مراحل استخدام را سپری کردند نزدیک به ۱۰ ماه است که همچنان معطل و چشم انتظار اقدام مسئولان امر هستند تا در محل استخدامی خود حاضر شده و کار را آغاز کنند اما آن‌گونه که از گلایه‌ها و نگرانی‌های آنها به گوش می‌رسد گویی مسئولان هنوز در این زمینه نمی‌خواهند پاسخگو باشند.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل به استخدام هزار نفر در قالب آزمون استخدامی ترتیب داده شده در خرداد سال گذشته اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۲۵۴ نفر سهمیه بنیاد شهید و ۷۲۱ نفر نیز گروه‌های مختلف بیکاران هستند که در این آزمون قبول شده‌اند.

اقبال عباسی افزود: ۸۵۰ نفر از این افراد تمام مراحل استخدامی و گزینش خود را طی کردند و ما نیز به مانند خود قبول‌شدگان منتظر رفع مشکلات و موانع هستیم تا به جذب آنها اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: مشکلی که این استخدامی‌ها در سراسر کشور با آن روبه‌روست تأمین نشدن منابع اعتباری و تصمیم مدیران دولت قبلی است که تنها به استخدام فکر کردند و اصلاً برای تأمین منابع اعتباری آن راهکاری در نظر نگرفتند که قطعاً این‌گونه اقدامات عجولانه در حوزه استخدام مشکلات متعددی را به همراه داشته است.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ‌اگر مجلس منابع اعتباری این استخدامی‌های جدید را تأمین کند و در سال ۹۳ اصلاحیه بودجه با هدف افزایش بودجه جاری اتفاق بیفتد احتمال به کارگیری این افراد وجود دارد و گر نه ما شرمنده هستیم.

این مسئول اضافه کرد: ‌تا زمانی که تأمین اعتبار انجام نشود ما نمی‌توانیم این استخدامی‌ها را جذب ادارات و دستگاه‌های مختلف کنیم و آن‌گونه که تاکنون در بودجه ۹۳ مصوب شده هیچ ردیف افزایش اعتبار در بودجه جاری مشاهده نمی‌شود و انتظار ما این است که مجلس در این زمینه اقدام اساسی را انجام داده و دولت را در انجام این کار و استخدامی‌های جدید یاری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما در این بین قبول‌شدگان در آزمون استخدامی استانداری که استاندار سابق اردبیل به صراحت این استخدام‌ها را جز طرح مهر آفرین خطاب نمی‌کرد و بارها از رسانه‌ها خواست تا در این زمینه سخنی از طرح مهر آفرین به میان نیاورند، جالب اینجاست که با گذشت حدود یک سال از این استخدام و وعده‌ای که مدیران و مسئولان سابق در به کارگیری آنها در مدت زمان کوتاه می‌دادند به بیش از یک سال به درازا انجامیده و همچنان خود قبول‌شدگان و خانواده‌های آنها نگران این فرآیند و طی شدن مراحل مختلف حتی گزینش و برخی دیگر از مراحل سخت و طاقت‌فرسا هستند و نمی‌دانند که شکوائیه خود را در این زمینه به کجا ببرند که قبولی آنها در آزمون استخدامی مورد تأیید است اما مسیر جذب آنها با چالشی جدی روبه‌رو شده است.





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری اردبیل ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">