آخرین اقدامات استخدامی در سازمان امور مالیاتی،جهاد کشاورزی،راه و شهرسازی و…
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 11 / 3 / 1393
بازدید : 407
نویسنده : ati

 تعیین تکلیف بخش عمده ای از استخدانم ناظرین کشاورزی

رییس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی معاونت توسعه در ادامه به بیان برخی از پیگیری‌های انجام شده برای تعیین تکلیف آزمون های استخدامی پرداخت و با اشاره به استخدام هایی که دستگاه های اجرایی از محل سهیمه برنامه پنجم توسعه یا طرح مهرآفرین، اقدام به تعهدات استخدامی کرده‌اند توضیح داد: در این خصوص بخشی از استخدام‌های انجام یافته در این زمینه در دستگاه‌هایی نظیر وزارت نیرو، بانک مسکن، بانک کشاورزی، جهاد سازندگی (ناظرین کشاورزی) و یا سازمان امور مالیاتی و محیط زیست تعیین تکلیف شده‌اند و برای بقیه دستگاه ها نیز در حال طی فرایند بررسی سوابق هستیم.

وی افزود: معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور موضوع استخدام ناظرین در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور مالیاتی را به‌طور جدی پیگیری می کند به طوری که اکنون بخش قابل توجهی از این استخدام‌ها تعیین تکلیف شده یا در حال نهایی شدن می باشد.

جمالی قمی با اشاره به اقدامات انجام شده در استخدام ناظرین کشاورزی گفت: در این مورد با توجه به مکاتباتی که با معاونت توسعه شده اعلام کرده‌اند که بخشی از اعتبارات لازم برای این استخدام‌ها تامین شده است. بر این اساس ما نیز اعلام کردیم که آماده‌ایم اطلاعات افراد واجد شرایط از سوی دستگاه ذیربط در سامانه کارمند ایران قرار گیرد تا برای آنها از سوی معاونت توسعه شماره مستخدم صادر شود.

تعریف ۱۰ هزار پست خالی برای استخدام‌های سازمان امور مالیاتی
وی همچنین در مورد مجوز استخدامی سازمان امور مالیاتی بر اساس مصوبه پاییز سال ۹۱ بیان کرد: برای استخدام‌های این سازمان نیز نزدیک به ۶۰۰۰ نفر تعیین تکلیف شده و برای آنها کد استخدامی صادر شده است این در حالی است که معاونت توسعه برای روشن شدن وضعیت استخدامی حدود سه تا چهار هزار نفر دیگر هم در حال پیگیری است و به محض اطمینان از تامین اعتبار، برای این گروه نیز شماره مستخدم صادر خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای استخدام های سازمان امور مالیاتی نیز حکم استخدام یک نفر به ازای خروج سه نفر اجرا شده است تصریح کرد: خیر، مجوز استخدامی سازمان امور مالیاتی طبق مجوز خاص بوده و در زمان دولت قبل صادر شده و براساس مصوبه هیأت وزیران و تشکیلات آن توسعه یافته است.

به گفته رییس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی معاونت توسعه برای انجام استخدام در سازمان امور مالیاتی حدود ۱۰ هزار پست سازمانی برای این سازمان ایجاد شده و در همان مصوبه اجازه استخدام را صادر شده است.

وی یادآور شد: به طور یقین اگر سازمان امور مالیاتی در حال حاضر برای دریافت مجوز به معاونت توسعه مراجعه کند، قطعاً به گونه‌ای دیگر که منطبق با سازوکارهای قانونی باشد نسبت به میزان پست سازمانی و استخدام تصمیم گیری می شود.

استخدام های وزارت راه شهرسازی در دستور کار
جمالی قمی همچنین با اشاره به روند بررسی آزمون های وزارت راه و شهرسازی گفت: برای واحدهای استانی وزارت راه و شهرسازی نیز همانند سایر واحدهای اجرایی دستگاه‌های اجرایی که از طریق استانداری ها تعهد استخدامی ایجاد شده است در صورت رفع مشکلات اعتباری تعیین تکلیف خواهند شد.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، اخبار تعیین تکلیف استخدام استانداریها ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">