برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۳ دستگاه های اجرایی استان ها ابلاغ شد
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 14 / 2 / 1393
بازدید : 321
نویسنده : ati

 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در نقشه راه اصلاح نظام اداری ۸ برنامه شامل نقش و ساختار دولت، دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، خدمات عمومی در فضای رقابتی، مدیریت سرمایه انسانی، فناوری های مدیریتی، فرهنگ سازمانی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و نظارت و ارزیابی را تدوین و ارائه کرده است.

در نقشه راه اصلاح نظام اداری، رشد و ارتقای نظام مند همه عناصر مدیریتی کشور مورد توجه قرار گرفته و این رشد بر پایه مبانی ارزشی و نظری و همچنین با هدف تامین موارد مصوب در اسناد فرادست، مانند سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه های توسعه ای کشور و افق چشم انداز ۱۴۱۴ تدوین شده است.

این برنامه بر استفاده از فناوری های نوین مدیریتی در رفع چالش های نظام اداری تاکید دارد و با شناسایی نقاط ضعف نظام اداری مانند جزئی نگری، نبود یکپارچگی و ناهماهنگی در عناصر موثر اداره کننده کشور،الگویی مناسب و منطبق بر مبانی نظری، تجربیات بین المللی و بومی برای مدیریت بخش های مختلف کشور ارائه کرده است.

استفاده از فناوری های سنتی و قدیمی در اموری مانند نظام های بودجه ریزی و فنی-اجرایی و استخدام، بی توجهی به دانش ها و فناوری های نوین و استفاده محدود از نظام های پشتیبان مانند مشارکت، برون سپاری و کنترل پروژه موجب ناکارآمدی نظام اداری کشور شده است که برنامه اصلاحی توجه ویژه ای به رفع این نارسایی ها و ارائه راهکارهایی برای تامین نیازهای جدید کشور در این بخش ها دارد.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، اخبار تعیین تکلیف استخدام استانداریها ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">