صدور مجوز اشتغال نیروهای استخدامی در صورت توانایی دستگاه‌ها در پرداخت حقوق
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 10 / 2 / 1393
بازدید : 302
نویسنده : ati

 کرمان، محمدباقر نوبخت عصر امروز در جمع خبرنگاران در مورد تعیین وضعیت نیروهای آزمون استخدامی سال ۹۱ استانداری اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از شهریورماه که آغاز به کار کرد برای حل و فصل مسائل یکسری برنامه‌هایی را در اختیار داشت، اما با یکسری تعهداتی از قبل روبه‌رو بود.

وی بیان داشت: نمی‌خواهیم به مسائل گذشته بپردازیم، اما ابتکار عمل از ما گرفته شد که یکی از این موارد پرداخت یارانه‌ها بود.

نوبخت عنوان کرد: ما بدون هیچ گناهی باید هر ماه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان را میان ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر شامل بچه تازه متولد شده تا سالمند تقسیم کنیم.

وی ابراز داشت: مسئله مهم دیگر عامل انسانی و استخدامی است که صورت گرفته و با یک‌هزار نفر متوقع روبه‌رو شدیم.

نوبخت عنوان کرد: بخش کمی از پولی که ماهانه از نفت و مالیات حاصل می‌شود، صرف عمران و آبادانی می‌شود.

وی ابراز داشت: ما هزاران نفر را استخدام کردیم و به دولت آوردیم، دولتی که سیاست‌های ابلاغی می‌گوید باید کوچک شود و واسپاری به بخش غیردولتی باشد.

نوبخت گفت: ۱۴۹ هزار میلیارد تومان باید به کارمندان دولت پول دهیم که ۴۱ هزار میلیارد تومان برای ما کار تولیدی انجام دهند، این واقعیت است و باید با همفکری آن را حل کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اظهار داشت: حال فردی که آزمون داده و منتظر بوده چه لطمه‌ای به آن وارد می‌شود، جوانی که باید زندگی خود را اداره کند.

وی بیان داشت: در زمان قبول تعهد برای دولت، طبق قانون باید محل و منبع آن را هم دید، آن منبعی که دوستان قبلی دیدند صرفه‌جویی دستگاه‌ها بوده است.

نوبخت افزود: برای جذب افرادی که در آزمون استخدامی قبول شده‌اند دو مجوز باید صادر شود، اول اینکه تشخیص دهیم آن دستگاه به نیرو نیاز دارد و دوم اینکه آیا اعتبار جذب را دارد یا خیر.

وی تصریح کرد: به دستگاه‌ها اعلام می‌کنیم اگر می‌توانند پایان ماه حقوق نیروهای جدید را بپردازند، این افراد را به کار گیرند و ما نیز مجوز ورود و اشتغال آنها را صادر می‌کنیم.

نوبخت ابراز داشت: پیش‌بینی ما برای سال ۹۲ حدود ۳۲ میلیارد دلار درآمد بود که همان عدد محقق شد و برای سال جاری حتی بودجه را نسبت به رقم مصوب سال ۹۲ محتاط‌تر دیدیم و امیدواریم این عدد ۳۳ میلیارد دلار را به راحتی به دست بیاوریم.

وی تصریح کرد: طی هفته آینده شخصا با حضور استاندار کرمان، مجمع نمایندگان کرمان و کارشناسان معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی ریاست جمهوری جلسه‌ای را به منظور رفع این مشکل برگزار می‌کنیم.





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، اخبار تعیین تکلیف استخدام استانداریها ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">