وعده دولت در تامین اعتبار استخدام های جدید، شعار بود
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 20 / 12 / 1392
بازدید : 516
نویسنده : ati

 «آقایاری» تامین نشدن اعتبار را اصلی ترین دلیل بلاتکلیفی قبول شدگان برای آغاز فعالیتشان در ادارات پذیرش شده دانست و افزود: برخی از این افراد اظهار نگرانی می کنند اما باید گفت موفق شدگان در آزمون استخدامی باید مراحل گزینش خود را طی کنند که در برخی مواقع این مراحل از ۴ ماه تا یکسال طول می کشد.

وی ادامه داد: بعد از اعلام نظر گزینش ادارات،‌ مستندات مربوطه برای دریافت کد مستخدمی جمع بندی خواهد شد اما لازمه اخذ این کد برای ثبت افراد در سایت کارمند ایران بعنوان نیروی دولتی، تاییدیه مالی و اعتباری ادارات مربوطه است.

مدیرکل منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: سال ۹۲ تمام شد و برای تایید اعتبار باید در انتظار آغاز سال جدید و اعلام میزان بودجه های ادارات باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت برگزاری آزمون بدون در نظر گرفتن شرایط مالی چیست؟ گفت: دولت قبلی بعد از صدور مجوزها، وعده تامین اعتبار را داده بود اما این وعده تنها به صورت سخن بود و در اصل روی کاغذ هیچ برنامه ای موجود نیست.

آقایاری با بیان اینکه چشم اندازه بودجه ای سال آینده برای کل کشور مثبت نیست، اضافه کرد: با این وجود اولویت نخست استان بنابر دستور استاندار تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی است و تمام تلاش خود را برای بازکردن ردیف اعتباری مربوطه خواهیم کرد و بعد از آن دریافت کد مستخدمی به زمانی بیشتر از دو هفته نیاز ندارد.

این مقام مسئول با رد برخی اظهار نظرها مبنی بر امکان لغو این مصوبه گفت: به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد، آغاز بکار قبول شدگان آزمون شاید دیر یا زود داشته باشد اما سوخت و سوز ندارد.

وی در خصوص عملکرد برخی از ادارات در دعوت قبول شدگان برای آغاز فعالیت کاریشان نیز یادآور شد: پیش از دریافت کد مستخدمی هرنوع فعالیتی خلاف قانون است و ذیحسابان ممنوع از پرداخت حق الزحمه هستند و اگر ادارات نیروهای خود را با عنوان گذراندن دوره های آموزشی بدون دریافت حقوق دعوت به همکاری کنند نیز غیرقانونی است و قبول شدگان اجازه پایمال شدن حق خود

را ندهند.

معاون منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی هم با بیان اینکه آزمون استخدامی اخیر ادارات دولتی دارای ۳ فرآیند بود، اضافه کرد: این ۳ فرآیند شامل قبولی در آزمون،‌ قبولی در گزینش و تامین اعتبار بود که بدلیل محقق نشدن شرط سوم تاکنون امکان آغاز بکار این افراد وجود ندارد.

نادر صفرزاده با اظهار امیدواری برای حل مشکل آزمون استخدامی در سال آینده گفت: باید منتظر ابلاغ اعتبار و بررسی پیش بینی ادارات و تایید آن

از سوی مجلس بود که پیش بینی می شود با توجه به تاییده بودجه سال آینده در شورای نهگهبان، تا آخر سال جاری ارقام تخصیصی ابلاغ و تکلیف قبول شدگان مشخص شود.

وی اظهار کرد: درصورتیکه در بودجه ابلاغی ردیف اعتباری مورد نظر باز نشود نیز با برخی میانبرهای اعتباری در سال آینده امکان تامین اعتبار برای آن ها وجود دارد.

صفرزاده در خصوص نگرانی برخی قبول شدگان از احتمال لغو نتایج این آزمون گفت: کسانی که موفق به پشت سر گذاشتن این سد شده اند نگران نباشند تمام تلاش خود را برای آغاز کار ان ها در ادارات مورد قبول شده بکار بسته ایم و این موضوع در ماه های آینده محقق خواهد شد.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانغربی , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، اطلاعیه استخدام استانداری آذربایجانغربی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">