در سال آینده هزار و ۳۸ نفر در دستگاه های اجرایی استان همدان استخدام خواهند شد.
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 3 / 10 / 1391
بازدید : 408
نویسنده : ati

 وی در ادامه با اشاره برگزاری آزمون استخدامی دولت در اردیبهشت ماه سال جاری از شرکت هزار و ۲۷۲ نفر در این آزمون برای رقابت کسب ۳۹۱ پست خبر داد وبیان کرد: ۲۰۷ سهیمه نیز علاوه بر این تعداد به خانواده شهدا و فرزندانی که پدرشان داری جانبازی بیش از ۲۵ درصدی هستند، تعلق گرفت.
مطهری با تاکید براینکه این تعداد در ۱۰۸ رشته شغلی برای استخدام در ۲۰ دستگاه اجرایی رقابت کردند، عنوان کرد: از پنجم اسفند ماه شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سایت “کارمند ایران” نمره کسب شده خود را ببیند.
وی ادامه داد: همچنین برای کسب قبولی در آزمون و قرار گرفتن در سه برابر ظرفیت قبول شدگانی که به دستگاه معرفی می شوند می توانند به سایت های استانداری همدان و پیشخوان دولت مراجعه نمایند.
وی گفت: در ۴۹ پست نیز که شامل ۱۹ رشته است شرکت کنندگان نتوانسته اند حد نصاب لازم آزمون را کسب کنند که با اعلام این موضوع به تهران، به زودی تصمیمات لازم نیز اعلام خواهد شد.
معاون منابع انسانی استانداری همدان با اعلام این خبر که هفت دستگاه اجرایی در کشور مجوز استخدام ۳۶۰ نفر را کسب کرده اند، گفت: این افراد در سازمان های امور مالیاتی، بانک توسعه تعاون، جهاد کشاورزی، کتابخانه ها، برق باختر و گاز عسلویه استخدام می شوند.
وی اظهار داشت: از این میزان ۱۷۲ نفر از مجوز های استخدامی به امور مالیاتی و ۷۰ نفر به جهاد کشاورزی اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه از سال ۸۹ در کشور بررسی سوابق کارمندان و میزان پست های خالی در کشور از سوی معاونت توسعه انسانی ریاست جمهوری بررسی شده است، عنوان کرد: استان همدان از استانهایی بود که تعداد پست های بلا تصدی کمتری داشت و در مرحله اول به استان همدان ۷۰۰ پست و در مرحله دوم و با رایزی ها یک هزار پست اختصاص یافت و با دریافت مجوز های خاص در نهایت ۱۲۳۶ مجوز پست به استان همدان تعلق گرفت.
وی در خصوص ۶۰۰ مجوزی نیز که نمایندگان استان همدان گرفته اند، اذعان کرد: اگر نمایندگان بتوانند مشکلات مطرح شده آن را حل کنند مجوزهای تصدی در استان همدان به ۱۸۳۶ خواهد رسید.
مطهری با اشاره به تلاش برای حل مشکلات طرح مهر آفرین، گفت: علت تاخیر در اعلام قبول شدگان حل این موضوع در مجلس و تغییر مدیریت معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری بود.
وی با اشاره به اینکه برگه های شرکت کنندگان چهار بار تصحیح شده وایرادی در آن وجود ندارد، بیان کرد: برای جلوگیری از تضییع نشدن حق شرکت کنندگان بار دیگر سوابق کارمندان بررسی می شود.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری همدان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">