یک آزمون و هزار دردسر/بلاتکلیفی پذیرفته‌شدگان دستگاه‌های اجرایی مازندران
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 6 / 6 / 1392
بازدید : 376
نویسنده : ati

 رضا ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس می‌گوید: جوانی هستم ۲۸ ساله در آزمون یکی از دستگاه‌های اجرایی شرکت کردم و بدون هیچگونه رابطه‌ای و با توکل به خدا مراحل مختلف آزمون علمی، مصاحبه و گزینش را با موفقیت طی کردم و به عنوان فرد برتر انتخاب شدم اما با گذشت بیش از ۹ ماه هنوز به کار دعوت نشدم، قصد ازدواج دارم اما بلاتکلیفم، از دستگاه مربوطه جویای ماجرا شدم، اذعان می‌کنند که برای شروع به کار شما بودجه نداریم.

مرتضی رحمانی نیز می‌افزاید: بنده هم یکی از قبول شده‌ها هستم که همه مراحل گزینشی را طی کردم، هر دفعه مراجعه می‌کنیم به سازمان مربوطه می‌گویند باید استانداری جواب نامه‌ها را بدهد، آیا واقعا جواب نامه ۷ ـ ۸ ماه طول می‌کشد؟! متاهل و دارای فرزند هستم واقعا این شرایط کلافه‌کننده است، اگر مصوبه سال ۹۰ هستیم پس حتما بودجه آن را پیش‌بینی کردند پس چرا امروز و فردا می‌کنند؟!

به گزارش فارس؛ در کنار این بلاتکلیفی‌ها، زمزمه اینکه ممکن است افرادی دیگری به جای افراد پذیرفته شده وارد دستگاه‌های اجرایی شوند نیز بر این نگرانی‌ها دامن زده است و نیز برخی پذیرفته شدگان به دلیل اینکه دستگاه اجرایی پذیرش‌شان را اعلام کرده، از کار سابق خود استعفا داده و ماه‌ها است که در انتظار این جذب هستند.

حسن خیریانپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه این آزمون در دولت گذشته برگزار شده است، اظهار داشت: ماجرای این آزمون از این قرار است که سهمیه ۲ هزار و ۵۰۰ نفری برای مازندران در استخدام دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفتند که تعداد ۴۷ نفر از این افراد مربوط به ماده ۴۸ الحاقیه ایثارگران بودند که به صورت کامل جذب شدند.

وی افزود: ۷۲۷ نفر نیز مربوط به خانواده شهدا می‌شدند که از این تعداد بالغ بر ۹۰ درصد جذب شدند و باقی مانده نیز در مرحله گزینش هستند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه ۶۴۴ نفر از این افراد آزمون برگزار کردند که این آزمون مطابق مجوز معاونت توسعه و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری بود، گفت: این افراد آزمون‌های تخصصی و عمومی را برگزار و در مراحل مصاحبه و گزینش نیز شرکت کردند.

وی با تاکید بر اینکه با انجام این مراحل کار مربوط به حوزه توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی به پایان رسیده است، یادآور شد: اینکه بعد از این مرحله جذب صورت نگرفت و یک وقفه ایجاد شد مربوط به حوزه معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری است.

خیریان‌پور ادامه داد: تمام جذب دستگاه‌های اجرایی باید با مجوز این معاونت باشد و تامین اعتبار برای پرداخت حقوق این افراد و نیروها از سوی این معاونت اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه در همان زمان آزمون در سال‌های گذشته نیز اختلافی در سطح کشوری میان معاونت منابع انسانی و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری وجود داشت که مصادف با زمان انتخابات شد، افزود: پس از انتخابات نیز هنوز دستور جدیدی در این زمینه به این مجموعه ابلاغ نشده است و به نظر می‌رسد هنوز بر سر تامین اعتبار حقوق و دستمزد این افراد مساله وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه باید ریاست جمهور با تامین اعتبار جذب و دعوت به کار این نیروها را اعلام کند، گفت: به عبارت دیگر در دولت گذشته منابع مالی جذب این نیروها پیش‌بینی نشده بود.

وی با اعلام اینکه تاکنون دو نامه از سوی این معاونت به مسئولان کشوری ارسال شده است، تصریح کرد: نامه‌ای نیز به امضای استاندار به مسئولان ارسال شد که در این زمینه تعیین تکلیف صورت گیرد.

به گزارش فارس؛ به نظر می‌رسد عدم تامین اعتبار برای جذب این نیروها که با هزاران امید و آرزو در آزمون‌ها و مراحل مختلف استخدامی پذیرفته شده‌اند مهم‌ترین مشکل در این زمینه باشد.

معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی ریاست جمهوری بهتر هر چه سریع‌تر تکلیف این تعداد پذیرفته شده آزمون‌های استخدامی را مشخص کنند تا بیش از این هزینه روحی و مادی به این افراد تحمیل نشود.




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری مازندران , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری مازندران ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">