برگزاری جلسه توجیهی نیروهای جدید الورود به سازمان جهاد کشاورزی مازندران
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 2 / 12 / 1392
بازدید : 433
نویسنده : ati

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، جلسه توجیهی ۲۷ نفر از نیروهای جدید الورود به سازمان جهاد کشاورزی مازندران از سهمیه فرزندان شاهد با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و … در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

رضا عظیمی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان رتبه برتر مازندران در ۱۴ محصول کشاورزی در سطح کشور، کسب این افتخار بزرگ را در گرو تلاش و همت وافر یکایک کشاورزان و بهره برداران مازنی عنوان داشت و افزود: خدمت و تلاش در بخش کشاورزی یک افتخار است که در قرآن و روایات هم به آن سفارش شده است.

عظیمی گفت: سازمان جهاد کشاورزی مازندران یکی از دستگاه هایی است که متنوع ترین فعالیت ها را در بالاترین رده ها به انجام می رساند و فعالیت در بخش کشاورزی بسیار تخصصی است چرا که تنوع محصولات در این استان زیاد است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران یکی از چالش های مهم بخش کشاورزی استان را نگاه سنتی به این بخش برشمرد و گفت: وظیفه یکایک ما، تغییر این نگاه به سمت کشاورزی صنعتی و اقتصادی است.

رییس سازمان جهادکشاورزی مازندران در بخشی از سخنانش به برگزاری یادواره شهدا، همایش وارثان نور و تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در سازمان جهاد کشاورزی مازندران، تشکیل شورای مشورتی ایثارگران و … به عنوان بخشی از فعالیت های فرهنگی این سازمان نام برد و افزود: پرداختن به مباحث فرهنگی در جهاد کشاورزی بسیار مهم و فراتر از سایر دستگاه ها است.

ایشان فرزندان شهدا را الگو و سرمشق برای دیگر همکاران دانست و بر حفظ حرمت خون شهدا و گرامیداشت فداکاری ها و رشادت های آن عزیزان تأکید کرد.

در ادامه رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ترویج یابد و فضا معطر به فرهنگ ایثار و شهادت شود.

وی همچنین شهدا را پیشقراولان دفاع از عزت و کیان انقلاب اسلامی دانست و گفت: شما فرزندان شهدا نیز می بایست پیشقراولان خدمت به مردم در بخش کشاورزی باشید و با عملکرد و کردارتان روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و محل کارتان ترویج دهید.

جلسه با قرائت سوگندنامه و منشور خدمت در جهاد کشاورزی مازندران خاتمه یافت.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام , استخدام جهاد کشاورزی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">